کد خبر: 40710
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 دی 1398 - 10:52

داخلی

»

اخبار کتاب

روزنه‌ای به زندگی پر فراز و نشیب خانواده پِپر

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
 کتاب "ماجراهای خانواده پپر"  اثر مارگارت سیدنی با ترجمه‌‌ی پرستو عوض‌زاده به چاپ سوم رسید.
روزنه‌ای به زندگی پر فراز و نشیب خانواده پِپر

به گزارش لیزنا، انتشارات قدیانی این رمان را برای سومین بارمنتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده‌است.زندگی خانم پپر و پنج فرزندش، بن، پالی، جوئل، دیوی و فرنسی به سختی اما با خوشی و لحظاتی گرم و پر مهر می‌گذشت. خانم پپر مشتاقانه خیاطی می‌کند تا نیاز‌های خانواده‌اش را تامین کند و بچه‌ها که به مادرشان عشق می‌ورزند، نیز هرطور که بتوانند به او کمک می‌کنند. با وجود تمام مشکلات، آنها خانواده‌ی شادی هستند. اما زمانی که خطری هریک از آنها را تهدید می‌کند، پسری کوچک باید تصمیمی بزرگ بگیرد، اینکه چگونه می‌تواند از وقوع حادثه جلوگیری کند.

انتشارات قدیانی این رمان را برای سومین بار با تیراژ 550 نسخه و به قیمت 15000 تومان منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده‌است.

برای تهیه‌ی این کتاب علاوه بر مراجعه به فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به تارنمای www.ghadyani.org  مراجعه نموده و از تازه‌های نشرنیز باخبر شوید.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: