کد خبر: 29135
تاریخ انتشار: شنبه, 17 تیر 1396 - 10:20

داخلی

»

اخبار کتاب

تصویرگری‎های گنجینه‎ای در کانون به نمایش در می‎آید

منبع : لیزنا
به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان نمایشگاهی از آثار تصویرگران پیشکسوت در مرکز آفرینش هاى فرهنگی و هنرى کانون برپا می‎شود.
تصویرگری‎های گنجینه‎ای در کانون به نمایش در می‎آید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابطعمومی انجمن تصویرگران، در این نمایشگاه آثاری از گنجینه کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان شامل آثار پیشکسوتان تصویرگری در دهههای 40 تا 60 نظیر بهمن دادخواه، بهزاد غریبپور، نورالدین زرینکلک، بهرام خائف، نیکزاد نجومی، محمدرضا دادگر، فرشید مثقالی، بهزاد امین سلماسی، نیلوفر میرمحمدی، محمدعلی بنیاسدی را به نمایش میگذارد.

در این نمایشگاه همچنین آثاری از تصویرگرانِ نویسنده، تصویرسازی کتابهای دینی، تصویرسازی کتابهای علمی و تصویرسازی کتابهای حسی و لمسی نمایش داده خواهند شد.

 

علاقهمندان میتوانند برای بازدید از این نمایشگاه از 18 تا 28 تیر 1396 از ساعت 9 تا 17 به مرکز آفرینشهاى فرهنگی و هنرى کانون در خیابان فاطمی، خیابان حجاب مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: