کد خبر: 30001
تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 15:22

داخلی

»

اخبار کتاب

تجلیل نماینده‌‌ سازمان‌ ملل از فعالیت‌ کتابخانه‌‌ سیار کانون پرورش فکری

منبع : لیزنا
نماینده سازمان ملل متحد از منطقه حاشیه‌نشین اسکان در شهر یزد بازدید و از فعالیت‌ کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم قدردانی کرد.
تجلیل نماینده‌‌ سازمان‌ ملل از فعالیت‌ کتابخانه‌‌ سیار کانون پرورش فکری

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، لیلا الصائجی جودان به همراه سیدمحمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت با مربیان و اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی اسکان و اشکذر در استان یزد دیدار کردند و با فعالیت‌های فرهنگی‌هنری این کتاب‌خانه آشنا شدند.

در این دیدار نماینده سازمان ملل متحد ضمن درخواست از اعضای کانون، برای بیان آمال و آرزوهای خود، بر توجه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی‌هنری در این مناطق تاکید و از تلاش‌های مراکز فرهنگی‌هنری سیار کانون، در محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.

در این بازدید هم‌چنین مصطفی حدادی مربی کتاب‌خانه سیار روستایی یزد و اشکذر نیز گفت: این کتاب‌خانه سیار کانون با همکاری موسسه خیریه نسیم اسکان و با 50 عضو فعال کودک و نوجوان عمده‌ترین فعالیت آن توجه به امر کتاب و کتاب‌خوانی است.

 

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان این منطقه می‌توان به حضور تریلی سیار نمایش‌ کانون با اجرای نمایش «آش سنگ»، برپایی مراسم‌های ملی و مذهبی، ایستگاه‌های متعدد فعالیت‌های فرهنگی‌هنری‌ و ادبی به مناسبت‌های مختلف، بازدید اعضا از مجتمع فرهنگی‌هنری کانون یزد و نیز شرکت در برنامه ادبی دوپنجره و نمایش فیلم و غیره اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: