کد خبر: 32344
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 دی 1396 - 23:15

داخلی

»

اخبار کتاب

آیا جرئت دارید با تام همراه شوید؟

منبع : لیزنا
 6 گانه هفتم نبرد هولاها با عنوان دنیای گم‌شده نوشته آدام بلید و ترجمه محمد قصّاع،  توسط نشر قدیانی در نوبت اول چاپ روانه بازار کتاب شد.
آیا جرئت دارید با تام همراه شوید؟

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه قدیانی، داستان‌هاي مجموعه‌ي «نبرد هيولاها» كه عنوان اصلي‌شان Beast Quest است، در سرزميني به نام «آوانتيا» اتفاق مي‌افتد. جادوگري خوش‌نيت به نام «آدورو» در اين سرزمين زندگي مي‌كند و شش هيولا يعني ارباب دریا، پیکانی در هوا، کوه رونده، جنگجوی شمالی، ارباب خاک و ملکه حشره‌ها مامور حفاظت از اين سرزمين‌اند.

پس از مدتي بر اثر جادوي مالول (جادوگر تاريكي) اين ماموران شروع به نابودي سرزمين‌شان مي‌كنند. در اين ميان پسري 12 ساله به نام «تام» همراهي «اِلنا»، با هيولاها مي‌جنگند تا سرزمين را نجات دهند. این بار جادوگر شیطانی از هولا‌های سحرآمیز آوانتیا استفاده می‌کند تا همان سرزمین را نابود کند. گفته می‌شود که اپوس، پرنده آتش ترسناک‌ترین هولاست. آیا تام می‌تواند پرنده آتش را از طلسم آزاد کند و آوانتیا را نجات دهد؟

قابل ذکر است  که تاکنون انتشارات قدیانی، 42 جلد از مجموعه 54 جلدی آن را به چاپ رسانده است.

شش گانه هفتم این مجموعه  با عناوین کانول، هولای بی‌رحم / هلیون، دشمن آتشین/ کرستور، هولای ویرانگر/ مادارا، جنگجوی نیمه شب/ الیک، هولای آذرخش/ کارنی ورا، کفتار بال‌دار در نوبت چاپ اول، قیمت هر جلد 7000 تومان توسط کتاب‌های بنفشه، واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.                           

 

براي تهيه اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر شوید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: