کد خبر: 32532
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 دی 1396 - 15:55

داخلی

»

اخبار کتاب

تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنوارۀ ملی «كتاب نابینایی و كم‌بینایی»

منبع : لیزنا
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنوارۀ ملی «کتاب نابینایی و کم‌بینایی» تا ۲۸ دی ماه تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنوارۀ ملی «كتاب نابینایی و كم‌بینایی»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، انجمن نابینایان ایران با همكاری موسسۀ خانه كتاب، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، سازمان بهزیستی كشور، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن علمی و آفرینش‌های هنری معلولین ایران، با هدف ارج نهادن به تلاش و كوشش نویسندگان، پژوهشگران، مترجمان، مصححان و پدیدآورندگان آثار مكتوب با موضوع نابینایی و كم‌بینایی و همچنین نابینایان و كم‌بینایان اهل قلم، نخستین جشنواره ملی نابینایی و كم‌بینایی را در اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار می‌كند.

از پدید آورندگان و ناشران دعوت می‌شود بر اساس شرایط زیر آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال كنند:

•  آثار نابینایان و كم‌بینایانی كه در ۲۰ سال گذشته، از اول فروردین ۱۳۷۶ تا  پایان آذر ۱۳۹۶، در قالب كتاب، تالیف و ترجمه منتشر شده‌است و

•  آثار همۀ نویسندگان و مترجمان كه با موضوع نابینایی و كم‌بینایی (نابینایان و كم‌بینایان) در ۲۰ سال گذشته ، از اول فروردین ۱۳۷۶ تا  پایان آذر ۱۳۹۶، منتشر شده‌است.

گفتنی است، برای پدیدآورندگان نابینا یا كم‌بینا، ارسال گواهی یا كارت معلولیت بینایی (برابر اصل) الزامی است و سه نسخه از هر عنوان اثر باید به دبیرخانه نخستین جشنوارۀ ملی «كتاب نابینایی و كم‌بینایی» ارسال شود.

علاقمندان برای شركت در این جشنواره تا ۲۸  دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران ـ خیابان شهید كلاهدوز (دولت) خیابان حاج آقا میری ـ خیابان حسن تاش ـ پلاك ۱۴  یا به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید 

 ارسال كنند. همچنین علاقمندان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره۲۲۵۶۰۰۶۰-۲۲۵۶۰۲۵۵ الی ۶۱ تماس بگیرند.

 

آیین پایانی و معرفی آثار برگزیده در هفته اول اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: