کد خبر: 33599
تاریخ انتشار: شنبه, 19 اسفند 1396 - 10:10

داخلی

»

اخبار کتاب

نوروز 97 با هنک زیپزر ماجراجویی کنید

منبع : لیزنا
مجموعه‌ی 9 جلدی ماجراهای هنک اثر هنری وینکلر و لین اولیور با ترجمه‌ی جمعی از مترجمین در نوبت اول چاپ منتشر شد.
نوروز 97 با هنک زیپزر ماجراجویی کنید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، چیزی که لازم است درباره هنک بدانید این است که او سعی نمی‌کند بچه‌های کلاس را بخنداند ولی بدون اینکه بخواهد این کار را می‌کند.

ماجراهای هنک در مورد پسری بازیگوش به نام هنک است که بدون اینکه بخواهد ماجراهای جذاب و خواندنی برایش اتفاق می‌افتد. این مجموعه به نقل از نیویورک تایمز جزو پرفروش‌ها می‌باشد و در 9 جلد با عناوین زیر روانه‌ی بازار کتاب شده است:

نشانه‌های کتاب هم آدم‌اند، قورباغه‌ی گم شده، مار قلابی و شعبده‌باز عجیب، زامبی در حمام، چگونه یک فیل را بغل کنیم،کوفته قلقلی را نمی‌توان با نی خورد، اتراق در باد و باران، مواظب سالاد پرنده باشید، جانمی مرا به تیم راه دادند.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه‌ی 9 جلدی ماجراهای هنک را با قیمت هر جلد 7هزار تومان، 96 صفحه، تیراژ 770 نسخه در اختیار کودکان علاقه مند به کتاب‌های ماجراجویی قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكی  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: