کد خبر: 36147
تاریخ انتشار: شنبه, 13 مرداد 1397 - 10:00

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری نشست هفتگی شهر کتاب در خصوص درس‌گفتارهای ادبیات جهان

منبع : لیزنا
نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه، 16 مرداد به نقد و بررسی کتاب «درس‌گفتارهای ادبیات جهان» اختصاص دارد.
برگزاری نشست هفتگی شهر کتاب در خصوص درس‌گفتارهای ادبیات جهان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی شهر کتاب، به تازگی کتاب «درس‌گفتارهای ادبیات جهان، از حماسه گیلگمش تا هزارتوهای بورخس» نوشته گرنت ال وال با ویراستاری عظیم طهماسبی و به همت انتشارات نیلوفر منتشر شده است. مولف در این اثر با گزینش و تحلیل شاهکارهای ادبیات و شماری از آثار مهم ادبی، تاریخ ادبیات جهان را از آغاز تا امروز با شیوه‌ای دقیق و رویکردی نو، به شکلی فشرده تحلیل و واکاوی کرده است. خواننده ضمن مطالعه این اثر با درون‌مایه آثار مهم ادبیات جهان، مکاتب ادبی، دوره‌ها و گونه‌های ادبی و سیر داستان‌گویی بشر از دوران کهن تا امروز آشنا می‌شود. با آگاهی از ادبیات فراملی، شناختی ژرف از ادبیات جهان می‌یابد و با جایگاه و اهمیت ادبیات در زندگی انسان بیش از پیش آشنا می‌شود.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه، 16 مرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «درس‌گفتارهای ادبیات جهان» اختصاص دارد که با حضور امیرعلی نجومیان، بهرام پروین‌گنابادی، عظیم طهماسبی و مسعود فرهمندفر در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: