کد خبر: 40778
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 دی 1398 - 08:13

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزیدگان نهمین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر مجتبایی معرفی شدند

منبع : شهر کتاب
مراسم اهدای نهمین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر فتح‌الله مجتبایی روز سه‌شنبه ۲۴ دی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار شد.
برگزیدگان نهمین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر مجتبایی معرفی شدند

به گزارش لیزنا، این جایزه همه‌ساله به برترین رساله‌ی دکتری در رشته‌های «زبان و ادبیات فارسی» و «ادیان و عرفان» اهدا می‌شود. فتح‌الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی‌همدانی، شهرام پازوکی، مسعود جعفری جزی، محمدرضا عدلی با دبیر علی‌اصغر محمدخانی، هیات داوران این جایزه را تشکیل می‌دهند که در این دوره علاوه بر انتخاب دو پایان‌نامه‌ی برگزیده، سه پایان‌نامه را شایسته تشویق دانستند.

در این مراسم که به همت دکتر فتح‌الله مجتبایی، مرکز فرهنگی شهرکتاب و بنیاد فرهنگی محمدنقی ترکمان برگزار شد، رساله‌‌ی «تصحیح دیوان عارف قزوینی و تحقیق در احوال وی» نوشته‌ی سعید پورعظیمی و «مسیح‌شناسی در سنت مسیحی و اسلامی با تأکید بر آراء رودولف بولتمان و مولانا جلال‌الدین بلخی» نوشته‌ی محمد صبائی به عنوان رساله‌ی برگزیده انتخاب شدند.

 همچنین از رساله‌های «زیبایی‌شناسی تکرار در غزل سعدی» نوشته‌ی زیبا اشراقی و «تصویرگری خاقانی در قصاید، تأثیرات و تأثرات تا پایان سده‌ی ششم قمری» نوشته‌ی سیدمحسن حسینی‌وردنجانی و «تحقیق در کانون ادبی هرات با تکیه بر تصحیح انتقادی لطایف‌نامه‌ی فخری هروی» نوشته‌ی هادی بیدکی  تقدیر شد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: