کد خبر: 36561
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 01 شهریور 1397 - 12:18

داخلی

»

اخبار کتاب

حضور جمال‌الدین اکرمی در کارگاه قصه‌نویسی مربیان همدان

منبع : لیزنا
جمال‌الدین اکرمی نویسنده کودک و نوجوان گفت‌: کسی که برای نوجوانان‏ می‌نویسد، باید شناخت کاملی از ظرفیت‌ها و سلیقه‌های مخاطب خود داشته باشد.
حضور جمال‌الدین اکرمی در کارگاه قصه‌نویسی مربیان همدان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، اکرمی در کارگاه آموزشی قصه‌نویسی ویژه مربیان ادبی همدان گفت: از کار در کانون هرگز خسته نمی‌شوم و برای فعالیت در حوزه کودک و نوجوان آمادگی دارم.

نویسنده کتاب «شب بخیر ترنا» گفت: مربیان کانون در آینده بچه‌ها نقش مهمی دارند و بینش و جهان‌بینی کودکان و نوجوانان را افزایش می‌دهند.

اکرمی از مرغک کانون به‌ عنوان افتخار خود نام برد و گفت: کودکانه فکر کنیم و در کنار هم کودک باشیم و کودکی خود را هرگز فراموش نکنیم و به فکر همنوع بودن را از دوران کودکی آموزش دهیم.

او تأکید کرد: نویسنده‏ باید علاوه ‏بر تعیین درک واژگانی و معنایابی‏ عبارت یا جمله، پژوهشی نیز در باره طول و ساختار جمله مناسب برای گروه سنی مخاطب خود انجام دهد و به همین دلیل توصیه می‏‌شود که نویسندگان از جمله‏‌هایی با مفاهیم بسیار دشوار استفاده‏ نکنند.

گفتنی است کارگاه آموزشی ویژه مربیان ادبی به همت مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با حضور فروغ‌السادات شایگان کارشناس این مرکز در سالن کنفرانس مرکز شماره یک همدان دایر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: