کد خبر: 38909
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 اسفند 1397 - 12:27

داخلی

»

اخبار کتاب

آنی‌شرلی در ویندی پاپلرز به چاپ دوازدهم رسید

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
کتاب آنی شرلی در ویندی پاپلرز اثر ال. ام. مونتگمری با ترجمه‌ سارا قدیانی در نوبت چاپ دوازدهم به بازار کتاب رسید.
آنی‌شرلی در ویندی پاپلرز به چاپ دوازدهم رسید

به گزارش لیزنا، کتاب آنی شرلی در ویندی پاپلرز، چهارمین جلد از مجموعه هشت جلدی آنی شرلی است و حوادث زندگی آنی را در مدت سه سال از زمان فارغ التحصیلی اش از دانشگاه ردموند (۲۲ سالگی) تا ازدواجش با بهترین دوست دوران کودکی و عاشق واقعی اش، گیلبرت بلایت (۲۵ سالگی) روایت می کند. آنه شرلی در این مدت به گیلبرت که در حال گذراندن دوره پزشکی است، نامه می‌نویسد و این نامه‌ ها تشکیل دهندهٔ کتاب هستند است. این کتاب به سه بخش تقسیم شده که هر کدام  یک سال از زندگی آنه شرلی در عمارت ویندی پاپلرز را شامل می شود. ۱۷ فصل در بخش اول، ۱۳ فصل در بخش دوم، و ۱۴ فصل در آخرین بخش وجود دارد.

آنی شرلی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ردموند، به دنبال شغلی در بیرون از آوونلی است. پس از چندی او به عنوان مدیر مدرسه‌ای در شهر ساحلی سامرساید (یکی از شهرهای جزیره پرنس ادوارد) مشغول به کار می‌شود و همزمان در آنجا درس نیز می‌دهد. او در آنجا در عمارت زیبا و بزرگی به نام ویندی پاپلرز که متعلق به دو بیوه سالخورده به نامهای عمه کیت و عمه چَتی بوده و بوسیله خدمتکارشان، ربکا اداره می‌شد، ساکن می‌‌شود. آنی در این مدت به نامزدش، گیلبرت بلایت که در حال گذراندن دوره پزشکی است، نامه می‌نویسد و زندگی خود را در ویندی پاپلرز به عنوان معلم برای او شرح می‌دهد و ملاقات هایشان محدود است به تعطیلات و تابستان ها و آن هم در روستای آوونلی …

انتشارات قدیانی کتاب آنی شرلی در ویندی پاپلرز را در نوبت چاپ دوازدهم، 456 صفحه و قیمت 30هزار در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: