کد خبر: 39538
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 ارديبهشت 1398 - 17:49

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «جامعه‌شناسی فوتبال در بافتی جهانی» بررسی می‌شود

منبع : روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات
 کتاب «جامعه‌شناسی فوتبال در بافتی جهانی» با حضور جامعه‌شناسان و کارشناسان ورزش فوتبال در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نقد و بررسی می‌شود.
کتاب «جامعه‌شناسی فوتبال در بافتی جهانی» بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا،  کتاب «جامعه‌شناسی فوتبال در بافتی جهانی» که توسط حمید پورنگ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه شده است، روز دوشنبه، 9 اردیبهشت در سالن علامه دهخدای نمایشگاه کتاب تهران واقع در طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی (ره)، نقد و بررسی می‌شود.

در این برنامه امیر حاج رضایی؛ کارشناس فوتبال، داروین صبوری؛ جامعه‌شناس ورزش، اسماعیل غلامی‌پور؛ جامعه‌شناس و حمید پورنگ؛ مترجم کتاب حضور خواهند داشت. دبیری این برنامه بر عهده مصطفی اسدزاده، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه است.

کتاب «جامعه‌شناسی فوتبال در بافتی جهانی» اثر جیم کله‌لند، استاد علوم اجتماعی دانشگاه لوبوروی انگلستان است که ترجمه آن در 9 فصل از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است «فوتبال در بافت»، «خشونت و پرخاشگری»، «تغییرات بازی جهانی»، «نژاد»، «جنسیت»، «رسانه و حمایت‌های مالی»، «هواداری در فوتبال»، «فوتبال سلبریتی» و «بازی جهانی» عناوین ۹ فصل این کتاب تشکیل می‌دهند.

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: