کد خبر: 27852
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 19 اسفند 1395 - 15:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

دسترسی به متون دیجیتال کتابخانه ملی ایران در مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد ممکن شد

منبع : لیزنا
 دسترسی به متون دیجیتال موجود در کتابخانه ملی ایران از طریق راه اندازی تالار رقومی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد فراهم شد.
دسترسی به متون دیجیتال کتابخانه ملی ایران در مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد ممکن شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد، داود پاک طینت مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان، از راه اندازی تالار رقومی در این مرکز خبر داد و افزود: با راه اندازی تالار رقومی امکان دسترسی به کلیه منابع دیجیتال شامل پایان نامه،کتاب، نسخ خطی، مجلات و روزنامه های موجود در کتابخانه ملی برای محققان فراهم شده است.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با اشاره به اینکه تالار رقومی درگاهی برای دسترسی به منابع اطلاعاتی است که امكان دسترسی به برخی منابع را البته با در نظر گرفتن حق مولف فراهم می نمايد گفت: در اين تالار پايگاه های داخلی سازمان، پايگاه های اشتراكی و پايگاه های اطلاعاتی رايگان در اختيار كاربران قرار گرفته است و محققان و پژوهشگران و دانشجویان برای استفاده از تالار رقومی و خدمات آن می توانند در ساعات اداری به مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد واقع در محله فهادان، خانه لاری ها مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: