کد خبر: 31562
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 آبان 1396 - 17:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

بیست وچهارمین جشنواره کتاب سال دانشجویی فردا به کار خود پایان می بخشد

منبع : لیزنا
آیین پایانی بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با همکاری سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و موسسه خانه کتاب  در هفته کتاب برگزار می شود.
بیست وچهارمین جشنواره کتاب سال دانشجویی فردا به کار خود پایان می بخشد

به گزارش لیزنا (ستاد خبری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب ایران)، آیین پایانی بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

این مراسم با همکاری سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و موسسه خانه کتاب  دوشنبه (22 آبان ماه) ساعت 9:30 در تالار شهید دهشور دانشگاه تهران برپا خواهد شد.

به رسم گذشته، ایام بیست و پنجمین دوره هفته کتاب نامگذاری شده اند که دوشنبه (22 آبان ماه) با عنوان «کتاب و جامعه دانشگاهی» شناخته شده است.

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» از 20 تا 26 آبان ماه با دبیری مجید غلامی جلیسه برگزار می شود

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: