کد خبر: 33455
تاریخ انتشار: شنبه, 12 اسفند 1396 - 11:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 دیدار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع : لیزنا
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از اقدامات فرهنگ‌ساز و اثربخش کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر کرد.
 دیدار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، سید هادی حسینی، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با آرزو ولی‌پور دیدار و در نشستی با شورای معاونین اداره کل، از اقدامات فرهنگ‌ساز و اثربخش این اداره کل تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی مازندران نمونه کارکرد جهادی در تراز انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ بوده‌اند، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فاخر، نیازمند شناخت درست از فرهنگ است؛ فعالیت‌های این مجموعه نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌ها با ژرف‌اندیشی صورت می‌گیرد و به مرحله اجرا درمی‌آید.

حسینی پیشرفت در زیرساخت‌های کتابخانه‌ای استان مازندران را تحسین‌برانگیز و نیازمند حمایت بیشتر از سوی مسئولان دانست و گفت: احداث کتابخانه مرکزی مازندران در ساری باید در اولویت قرار گرفته و تمامی موانع برای این کار هر چه سریع‌تر رفع شود.

آرزو ولی پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز در این دیدار، با قدردانی از توجه و حمایت‌های مسئولان از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی باید به مهد علمی و تربیتی تبدیل شوند و تا رسیدن به آن جایگاه باید مجاهدت‌های فراوان داشت. آنچه انجام‌ شده تنها بخشی از بایسته‌های مدیریت جهادی است و مطمئناً این روند با کارشناسان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی بهتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

ولی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر مشکل اصلی ما پروژه‌هایی است که بر زمین‌ مانده و باید تکمیل شود؛ هر یک از این پروژه‌ها برای ما به‌مثابه یک سنگر فرهنگی است و تکمیل آن‌ها را به جد پیگیری می‌کنیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: