کد خبر: 33911
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 فروردين 1397 - 12:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

​ نام‌نویسی دوره‌های جدید آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی/ جدول دوره‌های بهار

منبع : لیزنا
 نخستین مرحله کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و پژوهشی کتابخانه و موزه ملی ملک در سال 1397 خورشیدی در دو سرفصل آغاز می شود.
​ نام‌نویسی دوره‌های جدید آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی/ جدول دوره‌های بهار

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نخستین مرحله کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و پژوهشی کتابخانه و موزه ملی ملک در گستره فرهنگ و هنر سنتی ایرانی- اسلامی در سال 1397 خورشیدی، با تمرکز بر دو محور «کارگاه‌های آموزشی» و «پژوهانه»، در 3 عنوان کارگاه آموزشی و یک عنوان نشست پژوهشی از پایان فروردین آغاز می‌شود.

مرکز آموزش کتابخانه و موزه ملی ملک، همچون سال‌های گذشته، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در فصل بهار نام‌نویسی می‌کند. دوره‌های «هندسه نقوش گره‌چینی در هنرهای ملل اسلامی»، «نقاشی پشت شیشه و آینه» و «نقاشی ایرانی» در محور «کارگاه‌های آموزشی» برگزار خواهد شد. نشست‌های هفتگی «بررسی داستان‌های حماسی بر اساس گنجینه ملک (شاهنامه‌پژوهی) نیز در محور پژوهانه میزبان دوستداران فرهنگ ایرانی- اسلامی خواهد بود.

جدول دوره‌های آموزشی بهار 1397 خورشیدی را در این لینک می‌توانید ببینید.

مرکز آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در کتابخانه و موزه ملی ملک، در این مرحله تازه از کوشش‌های آموزشی و پژوهشی خود همچون گذشته از استادان بنام و برجسته در هر حوزه بهره گرفته است؛ سعید شکوری، مهرنوش بشارت، شکوفه جعفری و محمود جعفری دهقی تدریس در کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در نشست‌های پژوهشی را برعهده دارند. این کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار می‌شود.

دوستداران و علاقه‌مندان حضور در این دوره‌های آموزشی و نام‌نویسی، پس از مشاهده جدول کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی و آگاهی از جزییات برنامه‌ها، می‌توانند با شماره تلفن 66700878 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: