کد خبر: 34416
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 ارديبهشت 1397 - 13:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 دومین روز از کارگاه‌های مهارت‌آموزی کتابداران برگزار شد

منبع : لیزنا
اولین گروه از کتابداران منتخب از ۹ استان کشور، با شرکت در کارگاه‌های «لذت خواندن رمان» و «آشنایی با حوزه نشر ادبیات کودک و نوجوان» و همچنین بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، دوره ۲ روزه کارگاه‌های مهارت‌آموزی خود را به پایان رساندند.
 دومین روز از کارگاه‌های مهارت‌آموزی کتابداران برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با توجه به اجرای طرح «مشارکت کتابداران در انتخاب منابع» و به منظور مهارت افزایی کتابداران، ۱۸۷ نفر از کتابداران منتخب از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، در ۳ گروه از استان‌های مختلف، طی هفته جاری در کارگاه‌های آموزشی مهارت‌افزایی شرکت می‌کنند.

بر این اساس اولین گروه کتابداران از ۹ استان البرز، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، سمنان، گیلان، قم، قزوین و زنجان، با حضور در ۲ کارگاه «لذت خواندن رمان» روز شنبه ۱۵ اردیبهشت، «آشنایی با حوزه نشر ادبیات کودک و نوجوان» روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، این دوره را به اتمام رساندند.

لازم به ذکر است که پیش از برگزاری این کارگاه‌هاعلیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی، سرپرست معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد و سید باقر میرعبداللهی، مدیرکل منابع نهاد، با کتابداران حاضر دیدار و گفت‌وگو کردند. پس از برگزاری این کارگاه‌ها در هر روز نیز، کتابداران با همراهی تنی چند از کارشناسان منابع نهاد، از نمایشگاه کتاب تهران، بازدید کردند.

سید باقر میرعبداللهی، مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در حاشیه برگزاری این کارگاه عنوان کرد: تدارک کارگاه‌های مهارت‌آموزی و همچنین بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فرصتی به دست می‌دهد تا کتابداران حاضر ضمن اطلاع از آخرین تحولات بازار نشر، نکات و پیشنهادات مدنظر خود را در فرم‌هایی که در انتهای این دوره در اختیار آنها قرار می‌گیرد، به اداره کل منابع نهاد منتقل کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: