کد خبر: 38114
تاریخ انتشار: شنبه, 15 دی 1397 - 09:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 اهدای 100 جلد کتاب به کتابخانه علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه خراسان جنوبی

منبع : اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی
حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی معراجی، رئیس کتابخانه تخصصی علوم حدیث قم، در اقدامی ارزشمند ۱۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه شهرستان فردوس اهدا کرد.
 اهدای 100 جلد کتاب به کتابخانه علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی لیزنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی معراجی، رئیس کتابخانه تخصصی علوم حدیث قم، در اقدامی ارزشمند ۱۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه شهرستان فردوس اهدا کرد. این کتاب ها با موضوعات مذهبی شامل کتب ارزشمند مرجع دینی از جمله دوره ۱۵ جلدی میزان‌الحکمه، دوره ۱۲ جلدی تفسیر نور و دوره ۱۴ جلدی دانشنامه امام حسین(ع) به کتابخانه عمومی علامه شیخ مفید اهدا شد.

طیبه عابدینی، مسئول کتابخانه عمومی علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه در این خصوص، گفت: اهدای کتاب، در حقیقت اهدای دانایی است و با کمک نیک اندیشان و افراد خیّر این حوزه می‌توان برای علاقه مندان، فرصت استفاده از این منابع را فراهم کرد.

عابدینی افزود: در سال های گذشته هزار جلد کتاب در زمینه های مختلف، در اردیبهشت ماه سال جاری نیز ۱۳۳ جلد کتاب در زمینه ادبیات و در تیر ماه سال جاری نیز ۹۲ جلد کتب مرجع لاتین توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی معراجی، رئیس کتابخانه تخصصی علوم حدیث به این کتابخانه اهدا شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: