کد خبر: 19626
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 - 12:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری جشنواره خیرین کتابخانه ساز مازندران

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران برگزاری نخستین جشنواره خیرین کتابخانه ساز مازندران را زمینه ساز رشد شاخص های فرهنگی با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین توصیف نمود.
برگزاری جشنواره خیرین کتابخانه ساز مازندران

 

به گزارش لیزنا، عبدالحسین باقری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: این جشنواره 17 اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع پذیرایی میزبان بابلسر برگزار می گردد.

 

وی با اشاره به اینکه حدود 500 خیر کتابخانه ساز در این جشنواره شرکت خواهند کرد اظهار داشت: این جشنواره با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

 

باقری افزود: این جشنواره با هدف شناسایی خیرین و نیکوکاران استان(داخل و خارج از استان)، به دنبال ایجاد یک فضای همدلی، تعاون و همکاری جهت کتابخانه سازی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
کتابدار مازندران
|
Iran
|
1394/02/09 - 12:43
0
3
جناب دبير کل محترم
ما بي صبرانه منتظر روشن شدن وضعيت مديرکل استان هستيم. و در اين مورد به صداقت، تدبير ، روشنگري و روشنفکري شما اميد داريم...
کتابدار مازندران
|
Iran
|
1394/02/03 - 19:43
2
16
دبیرکل محترم نهاد جناب آقای مختار پور ، مراتب سپاسگزاری کتابداران کل کشور را پذیرا باشید ، حضرتعالی انسانی متدین و رئوف می باشید و اما به نمایندگی از کتابداران مازندران از شما خواهش می کنیم که وضعیت ما را مشخص کنید، این جشنواره ها راهی برای ماندگاری است وگرنه هیچ بازخودی نخواهد داشت چون خیرین همیشه و در همه حال کمک حال کتابخانه ها می باشند به این جشنواره ها نیازی ندارند ، حداقل در مازندران در سال سه الی چهار جشنواره در شهرستانهای مختلف برگزار می گردد و هر خیری به شهرستان خویش کمک می کند نیازی نیست که در آن جلسه اعلام نمایند . بازهم از روشنفکری حضرتعالی ممنویم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: