کد خبر: 19658
تاریخ انتشار: شنبه, 05 ارديبهشت 1394 - 23:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید سرزده علیرضا شایق از سه کتابخانه کرمانشاه

علیرضا شایق مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در بازدید از سه کتابخانه عمومی شهر کرمانشاه گفت: دغدغه ما ارتقاء وضعیت کتابداران کتابخانه های عمومی، احترام و تکریم آنهاست.
بازدید سرزده علیرضا شایق از سه کتابخانه کرمانشاه

 

به گزارش لیزنا،  علیرضا شایق در بازدید سر زده از سه کتابخانه عمومی آل آقا، شهید آوینی و خاتم الانبیاء شهر کرمانشاه در نشست های صمیمی با کتابداران این کتابخانه ها استفاده از فرصت های موجود در فضای کتابخانه برای ارتقاء علمی و مطالعاتی کتابداران را متذکر شد و گفت: کتابداران از این ظرفیت برای ارتقاء علمی و مهارتی خود استفاده حداکثری ببرند.

 

وی استفاده بهینه از فضا و امکانات موجود را ضروری دانست و افزود: تنها بخشی از کار فضا و امکانات است اما بخش مهم دیگر که بسیار مهم هم هست مدیریت شما مسئولین و کتابداران در مجموعه است.

 

شایق ایجاد ارتباط موثر با مراکز فرهنگی مانند مدارس و مساجد تاکید کرد و افزود: کار ما وابسته به دو عنصر کتاب و اعضاء است و اگر این دو مورد در برنامه های ما کتابخانه مورد عنایت قرار نگیرد فعالیت ما هم بی معنا است.

 

شایق تکریم و احترام کتابداران و به تبع و توجه آن احترام به اعضاء را از موضوعات مهم خواند و ادامه داد: انتظار ما از کتابداران این است که کتابدار حداقل در یک حوزه کتابشناس و کارشناسی متبحر باشد.

 

وی در گفتگو با مسئول بخش دیجیتال گویا ویژه نابینایان و کم بینایان استان، نفس کار کتابداری را کاری ارزشمند خواند و عنوان کرد: کار کتابداری کاری مردمی و دارای شان والای فکری و فرهنگی است اما کار شما به عنوان کتابدار بخش نابینایان و کم بینایان ارزشی مضاعف دارد.

 

در این بازدید های سرزده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در نشست های صمیمی جداگانه ای با مسئولین، کتابداران و اعضاء کتابخانه های عمومی به شنیدن نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها پرداخت.

 

گفتنی است این بازدیدها روز شنبه 5 اردیبهشت 94، از سه کتابخانه عمومی آل آقا، شهید آوینی و خاتم الانبیاء با حضور رئیس اداره شهرستان و جمعی از کارشناسان ستادی انجام شده است.

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1394/02/08 - 13:44
1
6
سلام منم به عنوان یه کتابدار که هفده سال است دارم زحمت میکشم و هنوز امنیت شغلی ندارم واین که حق الزحمه این چند سال را مثل بقیه کارمندان نگرفته ام نسبت به این ساعت کار بعداز ظهر اعتراض دارم بخدا روا نیست یه خانم جوان تاغروب آفتاب تنها تو یه ساختمان بمونه که شاید یه دانش دانش آموز بیاد و واسه تحقیقش یه بخواد آقای مختار پور متاسفانه مردم ما کتابخوان نیستند اگر تا صبحم بمونیم بجز هزینه برق و.. هیچی دیگه نیست من شاهد17سال اعتراض کتابدارانم چرا اینقدر تبعیض مگه ما باکارمندای دیگه چه فرقی داریم بخدا زندگیمون زندگی دیگه نیست رو شیفت عصر ازخداتوفیق شما واز شما حل مشکل ماهارو خواستارم.ممنون
nooshin
|
Iran
|
1394/02/08 - 11:44
0
0
سلام دوستان
از قبولی های 91 به کیا زنگ زدن؟
به من هنوز زنگ نزدن، خودمم زنگ می زنم جواب نمیدن!
اسلام ابادغربی
|
Iran
|
1394/02/06 - 21:17
4
6
اقای شایق اسلام ابادغرب چندسال است که نیرو نگرفته به شدت کمبودنیرو احساس میشود در استخدامی شهریور بیشترین سهم نیرو را بهاین شهر بدهید سپاس از زحمات شما
کتابدار
|
Iran
|
1394/02/06 - 18:20
2
20
سلام
ای بابا...هیچکس نمیاد کتابخونه
حداقل از 6 به بعد دیگه کسی نمیاد
نمیشه ازکتابدارها و مسئول شهرستان در مورد ساعت کاری نظرخواهی کنید...........................دیوانه شدم از تنهایی
فقط یه نفر اومد اونم کافینت کار داشت و ساعت 5 رفت......دوست داشتم خواهش کنم بمونه...خوب میترسم تنهایی
عجب گرفتاری شدیم با این ساعت کاری
پاسخ ها
کتابدار
| Iran |
1394/02/10 - 07:59
دلیل نمیشه چون اونوقتا تا ساعت 8 میموندیم الانم تا 7 بمونیم. اونوقتا هزارتا ظلم بهمون کردن و جیکمون در نیومد!!!!شما اگر دوست داری بیشتر بمونی اضافه کار بمون اما خواهشا اظهار رضایت نکن.ساعت 7 دیگه دنیا تعطیله
کتابدار
| Iran |
1394/02/09 - 08:07
همکارای محترم شما دیگه چقدر ناشکرید یادتون رفته تا سال پیش تا ساعت 8چه زمستان وچه تابستان می موندید وجیکتون هم در نمی آمد حالا چی شده با این ساعت کار تا 7که روزا هم خیلی بلنده نا شکری می کنید واقعا حقتونه که به شما اصلا بها داده نشه ناسپاس ها
کتابدار
|
Iran
|
1394/02/06 - 12:50
3
23
از زمان اومدن آقای مختار پور مدیران کل ها کتابدار دوست شده اند. نمی دانم چه خبر است ؟
پاسخ ها
کتابدار
| Iran |
1394/02/10 - 08:53
زیاد نگران نباشید این دبیر کل هم یه روزی خداحافظی می کنه
کتابدار کرمانشاه
| iran |
1394/02/07 - 08:07
دوست داشتن ما کتابدارای بینوا برای تثبیت جایگاه خودشان است و گرنه هیچ کار مثبت و اقدام خیری از طرف آنها برای ما نبوده و نیست.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: