کد خبر: 20050
تاریخ انتشار: شنبه, 02 خرداد 1394 - 10:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای 3 هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی همدان

رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان از اهدای بیش از 3 هزار جلد کتاب در دو ماهه نخست سال جاری به کتابخانه مرکزی همدان خبر داد و گفت: این رقم با توجه به روزهای تعطیلی ابتدای‌ سال، رقم خوبی است.
اهدای  3 هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی همدان

 

به گزارش لیزنا، مهداد جعفری ممتاز رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان با بیان اینکه بیشترین کتاب ‌های اهدایی توسط اعضای کتابخانه ‌های عمومی صورت گرفته، افزود: در بین کتاب ‌های اهدایی یک مجموعه از آثار استاد فرزانه «جوادی آملی» از «موسسه بین‌المللی اسرا» و بخشی دیگر از کتاب‌ های اهدایی از کتابخانه دانشگاه بوعلی بوده است.

 

رئیس کتابخانه مرکزی همدان گفت: عضویت رایگان و امانت 10 کتاب، از مزیت ‌های اهداکنندگان کتاب است.

 

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از 10 هزار کتاب به کتابخانه مرکزی همدان اهدا شده است.

 

جعفری با بیان اینکه جذب کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی یکی از اولویت ‌های کتابخانه مرکزی است گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 300 کودک و نوجوان عضو این کتابخانه هستند و در سال گذشته بیش از 60 مورد بازدید مدارس و مهدهای کودک از کتابخانه مرکزی انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در کتابخانه مرکزی همدان بیش از 129 هزار جلد کتاب وجود دارد، تصریح کرد: کتابخانه مرکزی همدان دارای 10 هزار نفر عضو فعال بوده که در سال گذشته بیش از 102 هزار کتاب به امانت برده شده است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: