کد خبر: 20139
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 خرداد 1394 - 09:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همکاری نهاد کتابخانه ها و دانشگاه کردستان در برگزاری «همایش ملی خواندن»

نهاد کتابخانه‏ های عمومی در برگزاری اولین «همایش ملی خواندن» در کنار دانشگاه کردستان مشارکت می‏کند.
همکاری نهاد کتابخانه ها و دانشگاه کردستان در برگزاری «همایش ملی خواندن»

 

 

به گزارش لیزنا، بر اساس تفاهم‎نامه فی‎مابین نهاد کتابخانه ‏های عمومی و مسئولان برگزاری همایش ملی خواندن در دانشگاه کردستان، نهاد کتابخانه‎های عمومی در برگزاری این همایش مشارکت می‏کند.

 

به گزارش لیزنا، بر اساس تفاهم‎نامه ‏ای که دوم خرداد ماه 1394 در جلسه مشترک معاونت برنامه ‏ریزی، پژوهش و فن‎آوری اطلاعات نهاد کتابخانه‎‏های عمومی و دبیران علمی و اجرایی اولین همایش ملی خواندن (به نمایندگی از دانشگاه کردستان)، در کتابخانۀ مرکزی دانشگاه کردستان منعقد شد، نهاد کتابخانه‏ های عمومی در تمامی مراحل برگزاری این همایش در کنار دانشگاه کردستان مشارکت خواهد کرد.

 

دکتر سید مهدی حسینی، رئیس اولین همایش ملی خواندن، با اعلام این خبر افزود: طی نامه ‏ای از همان روزهای آغازین برنامه ‏ریزی برای همایش، یعنی اسفند ماه 1393، از نهاد کتابخانه‏ های عمومی کشور دعوت شد که از همایش حمایت نمایند. همکاران شاغل در نهاد  از این موضوع استقبال کردتد و در سفری که معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات به همراه سه نفر از همراهان به سنندج داشتند، سطح همکاری را به مشارکت در برگزاری ارتقاء دادند و تفاهم‎نامه همکاری به امضا رسید.

 

وی بیان کرد: اگر چه تاکنون استقبال پژوهشگران از فراخوان اولین همایش ملی خواندن قابل توجه بوده است، امیدواریم این همکاری سبب جلب توجه و مشارکت بیشتر صاحبنظران حوزه‏ های مختلف برای ارتقاء کیفیت محتوای همایش شود.

 

حسینی گفت: ما بر این باوریم که نهاد کتابخانه‎های عمومی با توجه به رسالت و اهداف و کارکردی که می‏تواند اجرا نماید و شبکه ارتباطی که در سطح ملی با نویسندگان و پژوهشگران دارد، می‏تواند در ارتقاء کیفیت همایش بسیار مؤثر واقع گردد.

 

اولین همایش ملی خواندن (مطالعه)، که روزهای ۲۹ و ۲۸ آبان در دانشگاه کردستان برگزار می شود، و مهلت ارسال چکیده مقالات تا روز ۳۱ خرداد تمدید شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: