کد خبر: 19622
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 - 10:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

افزایش 5 هزار مترمربع به مساحت مسقف نمایشگاه

حسین صفری مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از افزایش 5 هزار متر مربعی به مساحت مسقف بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
افزایش 5 هزار مترمربع به مساحت مسقف نمایشگاه

 

به گزارش لیزنا، وی افزود: نمایشگاه کتاب امسال در مساحتی بالغ بر 130 هزار متر مربع برپا می‌شود. سال گذشته 125 متر مربع از نمایشگاه مسقف بود اما با هماهنگی‌های انجام شده 5 هزار متر مربع به نمایشگاه افزوده شده است.  

 

صفری با اشاره به فضای باز این دوره از نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه 75 هزار متر مربع فضای باز وجود دارد که باید در آن‌ها سالن‌های احداث شود. کار ایجاد سالن‌های نمایشگاه در بخش‌های بین‌الملل، دانشگاهی و کودک ونوجوان آغاز شده است. اقدامات لازم برای ایمن سازی و نصب چادر برخی از این سالن‌ها در حال اجراست و در زوهای آینده به پایان خواهد رسید.

 

صفری در پایان با اشاره به افزایش حجم کتاب‌های لاتین در نمایشگاه کتاب امسال گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در حوزه بین‌الملل میزان کتاب‌های لاتین در حوزه بین‌الملل 20 درصد رشد داشته است. 

 

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: