کد خبر: 19657
تاریخ انتشار: شنبه, 05 ارديبهشت 1394 - 23:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

ساخت تیزر بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

 مجید پریخواه مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری قاب سبز از پایان ساخت تیزر بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در آینده نزدیک خبر داد.
ساخت تیزر بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

 

 

به گزارش لیزنا، مراحل ساخت این تیزر رو به پایان است و در آینده نزدیک این تیزر برای پخش از صدا و سیما به کمیته روابط عمومی نمایشگاه تحویل داده خواهد شد.

 

وی با اشاره به مستند سازی فعالیت‌های بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: گروه مستندسازی از تاریخ 16 فروردین ماه در مصلی امام خمینی (ره) مستقر است و به عکسبرداری و فیلمبرداری از فعالیت‌های اجرایی کمیته‌های مختلف می‌پردازد.

 

بر اساس این گزارش، موسسه فرهنگی و هنری قاب سبز با سابقه 15 سال فعالیت‌ فرهنگی ساخت تیزر بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تیزر جشنواره صنعت چاپ، تولید فیلم پیشکسوتان چاپ و ساخت فیلم سینمایی و تلویزیونی و... را در کارنامه خود دارد. 

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: