کد خبر: 20049
تاریخ انتشار: شنبه, 02 خرداد 1394 - 10:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

بدون چشمداشت برای بچه های سرزمین مان تلاش کنیم

 دکتر محمدعلی شامانی گفت: اگر توانستیم با کار و تلاش بدون چشمداشت  برای بچه ‌های این سرزمین فعالیت کنیم و واژه محروم (از مناطقی که امروزه با این اصطلاح یاد می‌شود ) برداشته شود، آن وقت برنده‌ واقعی هستیم.  
بدون چشمداشت برای بچه های سرزمین مان تلاش کنیم

 

به گزارش لیزنا، مراسم تجلیل از تلاش‌ های مدیرکل سابق و معرفی مدیر جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی،  روز 30 اردیبهشت با حضور  عبدالحمید شهسواری مشاور اجرایی مدیرعامل کانون، محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی امنیتی استاندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس مرکز آموزش ‌های مدیریت صنعتی و جمعی از مسئولان استان خراسان شمالی و کارکنان کانون در سالن همایش مجتمع فنی و حرفه ‌ای شهر بجنورد برگزار شد.

 

دکتر محمدعلی شامانی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به منظور قدر دانی از 8 سال تلاش سید علی ارکانی ‌فرد مدیرکل سابق و معرفی منیر صادقی به عنوان مدیرکل جدید به استان خراسان شمالی سفر کرده بود، در ابتدای مراسم،  اظهار داشت: اگر به دنبال سربلندی کشور هستیم این سرفرازی در گرو دانایی برخاسته از ایمان است.

 

وی  افزود: اگر توانستیم با کار و تلاش بدون چشمداشت ‌و انتظار تعریف و تمجید از سوی دیگران، برای بچه ‌های این سرزمین فعالیت کنیم و واژه محروم (از مناطقی که امروزه با این اصطلاح یاد می‌شود ) برداشته شود، آن وقت برنده‌ واقعی خواهیم بود.

 

باید تلاش کنیم جامعه ای دانا داشته باشیم

 

دکتر شامانی با اشاره به این که کانون نه جای فعالیت سیاسی و نه جای افراد غریبه است، یادآور شد اگر بخواهیم نام ایران در جغرافیای سیاسی جهان شنیده شود، باید تلاش کنیم جامعه ‌ای دانا داشته باشیم.

 

 وی در ادامه تصریح کرد در این مجموعه فرهنگی تنها کودکان و نوجوانان - که آینده‌سازان کشورند - برای ما مهم‌اند، پس باید با خدای خود عهد کنیم که تنها برای خدمت به بچه‌های کشور تلاش خواهیم کرد و از این فرصت طلایی برای دانایی و ترغیب کودکان و نوجوانان به خواندن، بیشترین بهره را بگیریم چرا که اگر بچه‌ها کتاب بخوانند، مسیر زندگی را درست پیش می‌روند و در آینده، جامعه‌ای اندیشمند خواهیم داشت.

 

معاون فرهنگی کانون، در پایان ضمن درخواست همکاری و همدلی تمامی مسئولان استانی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خراسان شمالی عنوان کرد: دست تمامی کسانی که دغدغه بچه ‌ها و کار برای آنها را دارند، به گرمی می ‌فشاریم.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: