کد خبر: 13173
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 مهر 1392 - 15:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

گربه ای به نام کوزیا به شغل دستیار کتابدار منصوب شد!

       گربه ای به نام کوزیا ( Kouzya) توانست در یکی از کتابخانه های روسیه به عنوان دستیار کتابدار استخدام شود.
گربه ای به نام کوزیا به شغل دستیار کتابدار منصوب شد!

 

به گزارش لیزنا، تشخیص Kouzya از دیگر کتابداران شهر نوروسیسک روسیه بسیار آسان است، این دستیار کتابدار که تنها با پوشیده یک پاپیون در سر کار حاضر می شود و روی چهار پا راه می رود پیش از این گربه ای ولگرد بود که با سماجت تمام توانست به کتابخانه راه پیدا کند.

 

این گربه ولگرد که هر روز در ورودی این کتابخانه می نشست توانست توجه مسئولان کتابخانه را به خود جلب کند و به داخل کتابخانه وارد شود. اینک این گربه بچه های کتابخانه را سرگرم کرده و با لبخند به استقبال بازدید کنندگان کتابخانه می رود.

 

از زمان ورود این گربه تعداد کاربران این کتابخانه نیز زیاد شده است، مردم برای دیدن این گربه به کتابخانه می آیند و بعد از آن با کتاب های کتابخانه سرگرم شده و بعد از مدتی نیز جزو کاربران این کتابخانه می شوند.

 

این گربه هر روز صبح در کتابخانه حاضر شده و شب را در بیرون به سر می برد. حقوق این گربه نیز همان غذای اوست.

 

مدیر این کتابخانه اعلام کرده است که حضور این گربه قانونی بوده و این گربه دارای پاسپورت و عنوان شغلی رسمی می باشد و البته به طور کامل نیز واکسینه شده است.

 

 

 

برچسب ها :
سنا
|
Iran
|
1392/07/03 - 14:36
1
1
واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!
کتابدار
|
Iran
|
1392/07/02 - 12:15
1
1
با سلام تیزنا از شما بعید بود چنین خبری بنویسید.مثلا قرار بود به ارتقای شان و منزلت اجتماعی کتابداران کمک کنید!حالا به گربه های روسی ولگرد افتخار میکنید و سمت کمک کتابدار رو که روسی های بی عقل به این گربه دادن را جالب جلوه می دهید.شما هم ما رو ناامید کردید.متاسفم
سینا
|
Iran
|
1392/07/02 - 09:24
1
2
اِ اِاِ آثاننویسید اینا رو. ماشالا نمی بیننین این رییس روسای ما چایی معطل قندن!؟ پس فردا توی یه سخنرانی میگن، یه گربه هم می تونه کار کتابدارارو انجام بده، کل کتابدارارو تعدیل نیرو می کنن و گربه های ولگرد رو جاشون وارد کتابخانه می کنند. تازه کلی هم تشویق میشن که هم گربه هارو از سطح شهر جمع کردن و هم کلی صرفه جویی در بودجه کردن(مگه روزی سه وعده غذای گربه چقدر خرجشه)!
پاسخ ها
aseman
| Iran |
1392/07/06 - 15:04
واقعا كه همينطوره
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: