کد خبر: 15946
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 تیر 1393 - 09:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کارگاه آموزشی « اصول و مبانی مدیریت کتابخانه» برگزار می شود

      کارگاه آموزشی « اصول و مبانی مدیریت کتابخانه1: اخلاق مداری»، از سوی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه کرمان برگزار می شود.
کارگاه آموزشی « اصول و مبانی مدیریت کتابخانه» برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه کرمان، کارگاهی را تحت عنوان «اصول و مبانی مدیریت کتابخانه1» با محوریت موضوع « اخلاق مداری» 23 تیر ماه 1393 برگزار می‌کند.

 

دکتر اورانوس تاج الدینی، مسئول کمیته آموزش و پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه کرمان، در خصوص هدف برگزاری این کارگاه به خبرنگار لیزنا گفت: احساس می کنم این روزها، اخلاق بین کتابداران و به طور کل، کسانی که در حوزه دانش فعالیت می کنند، کمی کمرنگ شده است.

 

وی تأکید کرد: در این راستا، از آقای مهدی شفعیی، یکی از افراد با تجربه و مؤثر در حوزه کتابداری، به عنوان مدرس کارگاه دعوت شده است و بررسی خواهد شد، به چه علت ما که، شاید، دانشمندان خوبی هستیم، آدم های خوبی نیستیم.

 

تاج الدینی ادامه داد: کارگاه اصول و مبانی مدیریت کتابخانه، در سه دوره، با تأکید بر محورهای موضوعی متفاوت برگزار خواهد شد. در کارگاه بعدی، که احتمالا در مرداد ماه برگزار خواهد شد، موضوع « مدیریت راهبردی در کتابخانه ها» مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

علاقمندان جهت حضور در این کارگاه می توانند، با دفتر انجمن کتابداری شاخه کرمان به شماره 03412231647 تماس حاصل نمایند.

 

کارگاه« اصول و مبانی مدیریت کتابخانه1: اخلاق مداری»، 23 تیر ماه 1393، از ساعت 8:30 الی 12 ظهر، در تالار اندیشه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه باهنر کرمان، برگزار خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :
یاسر مومنی
|
Iran
|
1393/04/28 - 21:09
0
1
سلام
خبرش رو نخوندیم که آیا کارگاه برگزار شد یا نه؟
امیدوارم شده باشه ولی شاید واجب باشه بگم خانم دکتر تاج الدینی از ماهترین استادایین که دیدم. اهمیتی که به رشته و دانشجوهاشون میدن مثال زدنیه.
سمانه رستمی
|
Iran
|
1393/04/24 - 18:53
0
0
از اساتید ارجمند علم اطلاعات ودانش شناسی خواهش می کنم در استان مازندران هم این چنین کارگاه هایی رو برگزار کنن.
سپیانی
|
Iran
|
1393/04/21 - 12:15
0
2
با سلام و خسته نباشید .
من هم با دکتر تاج الدینی کلاس داشتم هم استاد شفیعی. هردو هم عالی. خیلی دلم می خواست می تونستم توی این کارگاهها شرکت کنم. متاسفانه مرخصی ندارم.مطمئنم کارگاهشون هم کاربردیه هم جذاب. حتما شرکت کنید.
احمدی
|
Iran
|
1393/04/20 - 21:56
0
1
س. ما با خانم دکتر تاج الدینی چند واحد درس داشتیم. (چند سال قبل که هنوز دکتر نبودن) شاید باور نکنید ولی منو ایشون کتابخوان کرد. خیلی از بچه های کلاس ما با تدریس و تشویق ایشون اهل مطالعه شدن. مطمئنا کارگاههاشون هم عالیه. امیدوارم منو یادشون باشه.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: