کد خبر: 19815
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 - 20:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاههای «سند شناسي» و «نمايه سازي» در کتابخانه ملی یزد

  كارگاه هاي آموزشي «سند شناسي» و «نمايه سازي» توسط سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد برگزار می شود
کارگاههای «سند شناسي» و «نمايه سازي» در کتابخانه ملی یزد

 

به گزارش لیزنا، به مناسبت بزرگداشت 19 ارديبهشت"روز اسناد ملي و ميراث مكتوب" سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در نظر دارد كارگاه هاي آموزشي " سند شناسي و نمايه سازي " را برگزار نمايد.

 

محمد رضا ملك ثابت مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در اين زمينه گفت: سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت  19 ارديبهشت"روز اسناد ملي و ميراث مكتوب" و در راستاي ارتقاي سطح آگاهي و دانش افزايي تخصصي پژوهشگران اسناد،  مسئولين اسناد و مدارك و بايگانهاي ادارات استان، اساتيد، دانشجويان و ساير علاقمندان  كارگاه هاي آموزشي" سند شناسي" و" نمايه سازي " را با تدريس اساتيد مدعو از سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران به صورت كاملاً رايگان، در تاريخ سه شنبه 22/02/94  از ساعت 8 الي14 در سالن آمفي تاتر بنياد ملي نخبگان واقع در بلوار دانشجو  برگزار نمايد.

 

علاقمندان در صورت تمايل به ثبت نام در اين كارگاه ها مي توانند با شماره تلفن3-6202501 داخلي 12 تماس حاصل فرمايند.

 

سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد به عنوان يك نهاد پژوهشي، آموزشي و فرهنگي پيش از اين نيز كارگاه هاي آموزشي حافظه جهاني يونسكو، آشنايي با خطوط قديمه، آموزش سياق، مديريت اسناد الكترونيكي با تكيه بر اتوماسيون اداري و همايش هاي مانند سلسله گفتگوهاي يزد شناسي و ... را با حضور اساتيد  و سخنرانان متخصص كشور و استان برگزار كرده و مورد استقبال فرهيختگان،  علاقمندان، دانشجويان، اساتيد دانشگاه و .... واقع شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: