کد خبر: 48239
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 دی 1402 - 10:09

داخلی

»

کتاب

انتشار فراخوان دومین دوره حضوری آموزش شعر و داستان کودک ‌و نوجوان

منبع : خانه کتاب و ادبیات ایران
دومین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» اسفند ماه ۱۴۰۲ از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.
انتشار فراخوان دومین دوره حضوری آموزش شعر و داستان کودک ‌و نوجوان

به گزارش لیزنا، عموم ادب‌جویان و علاقه‌مندان شعر و داستان برای ثبت‌نام در دومین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک ‌و نوجوان با عنوان «قاصدک» می‌توانند تا ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به پایگاه نقد شعر به نشانی www.naghdesher.ir و پایگاه نقد داستان به نشانی www.naghdedastan.ir بعد از ثبت‌نام اولیه، برگه ثبت‌نام این دوره را در حساب کاربری خود تکمیل و نمونه اثر ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، در بخش داستان کودک و نوجوان باید حداقل یک اثر تالیفی و در بخش شعر کودک و نوجوان نیز ۳ قطعه شعر تالیفی ارسال شود.

با منتخبان از سوی معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه‌کتاب و ادبیات ایران تماس گرفته خواهد شد و برای شرکت در دوره دعوت می‌شوند. همچنین از برگزیدگان این دوره آموزشی برای حضور در دوره پیشرفته دعوت خواهد شد.

در این دوره سه روزه که با حضور مدرسان صاحب‌نام حوزه شعر و داستان کودک و نوجوان همراه است، کارگاه‌هایی با محوریت مقدمات شعر و داستان کودک و نوجوان، مخاطب‌شناسی ادبیات کودک، کتاب‌شناسی کودک و نوجوان، پیرنگ و ساختار شعر و داستان کودک و نوجوان، نقد و بررسی نمونه‌ فیلم‌ حوزه کودک و نوجوان و ... برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای عموم علاقه‌مندان بالای ۱۵ سال برای شرکت در این دوره آموزشی آزاد است.

دومین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» سوم تا پنجم اسفند ماه ۱۴۰۲ در شهر تفت استان یزد  برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی‌ ۸۰۹ تماس بگیرند.