کد خبر: 21928
تاریخ انتشار: جمعه, 29 آبان 1394 - 17:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اعطای کمک هزینه به کتابداران از طرف انجمن کتابخانه‌های حقوقی امریکا

سازمان FCIL Schaffer با همکاری انجمن کتابخانه‌های حقوقی امریکا کمک هزینه ای را برای شرکت در نشست سالانه و کنفرانس کتابخانه های حقوقی به کتابداران خارجی شاغل در  کتابخانه های حقوقی اعطا می کند.
اعطای کمک هزینه به کتابداران از طرف انجمن کتابخانه‌های حقوقی امریکا

 

به گزارش لیزنا، انجمن کتابخانه‌های حقوقی امریکا بخشی به نام علاقه مندی های ویژه حقوق بین المللی و تطبیقی دارد. این بخش برای برگزاری کنفرانس و نشست سالانه انجمن آمریکایی کتابخانه های حقوقی در سال 2016 با سازمان FCIL Schaffer همکاری می کند.

 

هدف سازمان FCIL Schaffer اعطای کمک مالی به کتابداران خارجی کتابخانه های حقوقی در سراسر دنیا است. این سازمان با اعطای کمک به کتابداران برای شرکت در کنفرانس و نشست مربوط به کتابخانه های حقوقی، فرصتی برای اشتراک دیدگاه ها و نظرات کتابداران در سراسر دنیا فراهم کرده است.

 

اشتراک گذاری دیدگاه های جهانی به نفع تمامی شرکت کنندگان کنفرانس و نشست انجمن کتابخانه های حقوقی است و افراد خارجی می توانند با شرکت کردن در این رویدادها، آنها را تقویت کرده و غنی سازند.

 

FCIL Schaffe پیش پرداخت ثبت نام کامل و کمک هزینه 2000 دلاری به منظور سفر به شیکاگو و شرکت در  نشست انجمن کتابخانه های حقوقی که در ایالت ایلینوی شیکاگو مورخ 16 تا 19جولای سال2016(26 تا 29 تیر 1395) برگزار می گردد را فراهم می کند.

 

متقاضیان باید کتابدار کتابخانه های حقوقی و یا متخصصان موضوعی در زمینه حقوق باشند. در حال حاضر، طرح مزبور در بخش های دیگری از ایالت متحده آمریکا و با مسئولیت قابل توجهی برای سازماندهی، حفظ و ارائه اطلاعات حقوقی صورت می پذیرد.

 

متقاضیان شرکت در نشست سالانه انجمن آمریکایی کتابخانه های حقوقی می توانند به این لینک مراجعه نموده و با جزئیات بیشتری درباره ی سازمان FCIL Schaffer آشنا شوند و فرم های شرکت در کنفرانس و نشست را تکمیل نمایند.

 

مهلت ثبت نام 15 دسامبر 2015 برابر با 24 آذر 1394 است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: