کد خبر: 24703
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 تیر 1395 - 18:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دومین میزگرد تخصصی کتابداران کتابخانه‏ های آموزشگاهی

نقش کتابخانه های عمومی در توسعه کتابخانه های آموزشگاهی

منبع : لیزنا
   «میزگرد تخصصی کتابداران کتابخانه های آموزشگاهی»، با محوریت موضوعی «نقش کتابخانه های عمومی در توسعه کتابخانه های آموزشگاهی» سه شنبه 22 تیر برگزار می شود.
نقش کتابخانه های عمومی در توسعه کتابخانه های آموزشگاهی

 

به گزارش لیزنا،  این گردهمایی با شرکت جمعی از مدیران اجرایی، کتابداران کتابخانه های مدارس و استادان دانشگاه روز سه شنبه 22 تیر از ساعت 9 تا 12 برگزار می شود.

 

در نشست دوم، زمان بیشتری برای ارائه تجربیات و تعامل بین کتابداران در نظر گرفته شده است. برای حصول نتیجه بهتر افرادی که تمایل به اشتراک تجربه خود دارند میتوانند آن را ارسال نمایند تا در نشست های آتی بر اساس آنها برنامه ریزی نمود.

  دومین میزگرد تخصصی کتابداران کتابخانه‏ های آموزشگاهی در تهران، بزرگراه جلال آل احمد/ بزرگراه شهید چمران، زیر پل نصر(گیشا)،  دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ساختمان اداری، سالن شورا برگزار می شود.

 

 اعضای  حاضر در پانل عبارت است از  دکتر فاطمه فهیم نیا- دانشگاه تهران،  مهرناز خراسانچی، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، نماینده وزارت آموزش و پرورش، نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نماینده  نهاد کتابخانه های عمومی کشور 

 

ورود برای عموم آزاد است و برای هماهنگی بیشتر، ضروری است علاقه مندان نام و نام خانوادگی و شماره تلفن خود را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال نمایند.

 

گفتنی است اولین «میزگرد تخصصی کتابدارن کتابخانه های آموزشگاهی» روز پنج شنبه ۲۷ خرداد برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: