کد خبر: 25709
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 آبان 1395 - 11:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

شلختگی دلیلی برای اخراج از کتابخانه عمومی بیرمنگام

منبع : nydailynews
عدم رسیدگی به نظافت شخصی و رفتارهای پرخاشگرانه سبب شد تا مقامات دولتی شهر بیرمنگام چند نفر را در لیست سیاه و ممنوعه برای ورود به کتابخانه عمومی این شهر قرار دهند.
شلختگی دلیلی برای اخراج از کتابخانه عمومی بیرمنگام

به گزارش لیزنا؛ کتابخانه عمومی شهر بیرمنگام انگستان یکی ازبزرگترین کتابخانه های عمومی درقاره اروپا است و بی انضباطی وظاهر کثیف چند نفر از مراجعین به کتابخانه باعث شد تا آنها از ورود به این مکان فرهنگی باز بمانند.

 

به گفته مدیر کتابخانه بیرمنگام : وقتی پس از چندین بار تذکر، فرد به بهداشت خود توجه نکند و یا با پرخاشگری و خشونت فیزیکی با کارمندان و سایر مراجعین به کتابخانه رفتار کند چاره ای جز اخراج او از این مکان نداریم.

 

برخی دیگر از مراجعین نیز با کارمندان این کتابخانه درگیر شده و رفتارهای تند از خود نشان داده اند، مقامات کتابخانه بیرمنگام متعجب از رفتار مراجعان هستند زیرا در یک مکان بسیار شلوغ فرهنگی انجام چنین کارهایی بسیار عجیب و کم سابقه است، کارشناسان با توجه به افزایش موج پرخاشگری و رفتارهای نابه هنجار در اروپا بروز موارد مشابه را در آینده بعید نمی دانند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: