کد خبر: 38761
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 13:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان همکاری با کمیته راهبری RDA

منبع : لیزنا
هیأت مدیره RDA و کمیته راهبری آن (RSC) برای همکاری با متخصص کتابدار با تجربه در حوزه فهرست‌نویسی و RDA برای پست «ویراستار مثال‌های RDA» فراخوان داد.
فراخوان همکاری با کمیته راهبری RDA

 به گزارش لیزنا، هدف این کار، حفظ و گسترش مثال‌های RDA است. این ویراستار مثالهایی را در RDA، ایجاد و نگهداری می کند، و مثالهایی را برای جعبه ابزار RDA فراهم میکند و یکی از اعضای کارگروه ترجمه می شود.

امکان آموزش کامل و انتقال مفاهیم برای این پست مهم وجود دارد. فردی که برای این پست انتخاب می شود با کیت جیمز (Kate James) از ماه می و دسامبر 2019 آموزش می بیند و کار آنها در ژانویه 2020 آغاز و در دسامبر 2021 پایان می یابد.

انتظار می رود این فرد در نشست های سالانه به طور مرتب شرکت کند و در نشستهای RSC حضور یابد. هزینه سفر و اقامت در نشست سالانه توسط صندوق RDA تحت پوشش قرار می گیرد.

این فرد باید با با جعبه ابزار آر دی ای نسخه بتا (RDA Toolkit beta site) آشنایی داشته باشد. سایر مشخصات و مسئولیت‌های ویراستار مثالهای RDA را در اینجا ببینید.

برای درخواست این پست فرم درخواست را تکمیل و به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تا 15 مارس 2019 (24 اسفند 1397) ارسال نمایید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: