کد خبر: 48069
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 آذر 1402 - 13:03

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

کتابخانه‌ عمومی شهدای بهاران افتتاح شد

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
کتابخانه شهدای بهاران شهرستان فلاورجان استان اصفهان با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
کتابخانه‌ عمومی شهدای بهاران افتتاح شد

به گزارش لیزنا، کتابخانه شهدای بهاران با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی بخشی، امام جمعه شهر بهاران؛ جواد نصری، شهردار؛ علی شاه‌نظری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بخشی، امام جمعه شهر بهاران در آئین افتتاح کتابخانه شهدای بهاران ضمن خیر مقدم و آرزوی توفیق خدمت در مسیر اعتلای فرهنگ جامعه بیان کرد: مسئله کتاب و کتابخانه، انس با کتاب و مطالعه یکی از  گمشده‌های جامعه امروزی است.

وی یکی از راه های ترویج مسئله کتابخوانی را ساخت کتابخانه و ایجاد شور و نشاط در شهر دانست و از همه دست‌اندرکاران راه‌اندازی کتابخانه شهر بهاران قدردانی کرد.

علی شاه نظری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این آیین گفت: بعضی از پروژه‌ها قبل از تکمیل و آمادگی کامل برای خدمت رسانی، افتتاح شده که در کتابخانه بهاران این مسئله برعکس است؛ کتابخانه شهدای بهاران به صورت کامل راه اندازی و خدمت رسانی شروع شد و افتتاح رسمی امروز صورت گرفت.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر برای ساخت و راه‌اندازی کتابخانه شهدای بهاران، اظهار امیدواری کرد با پویایی کتابخانه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم به سمت کتاب و کتابخوانی ترغیب شوند.

گفتنی است، ساخت این کتابخانه با مساحت ۵۲۰ متر مربع در سال ۱۳۹۰ به کوشش شهرداری آغاز و طی چند سال تکمیل شد و تجهیز آن بر عهده اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوده است. طبقه همکف این کتابخانه شامل سالن مطالعه برای برادران و فضایی برای برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی، طبقه دوم مخزن کتاب‌ها و سالن مطالعه خواهران و طبقه سوم نیز فضایی اختصاصی فرهنگسرای شهر است که در اختیار شهرداری است.