کد خبر: 24460
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 خرداد 1395 - 10:51

داخلی

»

اخبار کتاب

18 خرداد

نقد رمان شب‌های کوش‌آداسی/ تحریم نقد کتاب از سوی نویسنده  

منبع : لیزنا
 نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی رمان «شب‌های کوش‌آداسی» اختصاص دارد نویسنده‌ این کتاب نقد رمانش را تحریم کرده است.
نقد رمان شب‌های کوش‌آداسی/ تحریم نقد کتاب از سوی نویسنده    

به گزارش لیزنا، به تازگی رمان «شب‌های کوش‌آداسی» نوشته‌ی م. مالمیرآبادی به همت انتشارات هیلا منتشر شده است. رمانی طنز درباره‌ی عشق و کلیه‌ی بیماری‌های دل. رمانی است سراسر عشق و اشتیاق که در قرن بی‌مهری‌ها، سرگذشت واقعی زندگی فرشته و ابوالفتح خان و بابا و مامان و مش قنبر و اسکندر و ترگل و ورگل و افراسیاب و بقیه‌ی شخصیت‌های این رمان آموزنده را با قلمی شیرین به تصویر می‌کشد و در پایان چنان خواننده را غافلگیر می‌کند که تا مدت‌ها وی را به تامل وامی‌دارد.

 

خواندن این کتاب به تمام پدران و مادرانی که فرزندان زیر سی‌ودو سال دارند و همچنین دل‌سوختگان آینده‌ی بشریت و فعالان محیط زیست توصیه شده است.

 

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی رمان «شب‌های کوش‌آداسی» اختصاص دارد که با حضور دکتر امیرعلی نجومیان، دکتر ابوالفضل حری و رویا صدر در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

 

 م. مالمیر‌آبادی این نشست را تحریم کرده  و در آن حضور ندارد!

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: