کد خبر: 26249
تاریخ انتشار: شنبه, 20 آذر 1395 - 10:16

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب‌هایی که ثروتمندان پیشنهاد می‌کنند همه بخوانند + تصاویر

مشهور‌ترین کتاب‌های دنیا که توسط میلیاردها نوشته شده می‌تواند خوانندگان را با رمز موفقیت آن‌ها آشنا کند و برای موفق شدن در کسب و کار، زندگی و بدست آوردن ثروت علاوه برتلاش و پشتکار مطالعه و آشنا شدن با رمز موفقیت افراد مشهور می‌تواند بسیار موثر باشد.
کتاب‌هایی که ثروتمندان پیشنهاد می‌کنند همه بخوانند + تصاویر

 به گزارش لیزنا، بسیاری از ثروتمندان در کتاب‌هایی به صورت زندگی‌نامه علل موفقیت خود را توضیح داده‌اند.

بسیاری از افراد و شخصیت‌های مشهور جهانی از جمله مدیران کارخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ، کارآفرین‌ها و حتی ورزشکاران در زندگینامه خود به بیان علل موفقیت و بیان اتفاق های تلخ و شیرین زندگی خود پرداخته‌اند که مطالعه و الگو برداری صحیح و منطقی از این کتاب‌ها می‌تواند برای دستیابی به موفقیت برای افراد مفید باشد.

بیل گیتس: مدیر شرکت مایکروسافت در کتاب خود به بیان راهکارهای موفقیت پرداخته است، کتاب او به شدت مورد توجه علاقمندان است.

 

 سر ریچارد برانسون: مالک خطوط هواپیمایی ویرجین گالاکتیک یک کارآفرین موفق است که در کتاب زندگینامه خود به فراز و نشیب‌ها و شیوه‌های  موفقیت در کسب و کار پرداخته است.

 

 هوارد شولتز: بنیانگذار فروشگاه های زنجیره ای قهوه به نام استار باکس، در خصوص مشکلات خود در شرکت و مدیریت بحران‌های مالی  و اتخاذ تصمیم‌های سخت و سرنوشت‌ساز پرداخته است.

 

 

دونالد ترامپ: رئیس جمهور جدید ایالات متحده نیز کتاب‌های زیادی نوشته است و در یکی از کتاب‌هایش به درس گرفتن از اشتباهات و چگونگی ارتقا در سمت‌های سازمانی  و نیز نحوه دقیق استفاده از فرصت‌ها در زندگی پرداخته است.

 

مایکل دل: مالک شرکت کامپیوتری Dell نیز یکی دیگر از کارآفرینان موفق در عصر حاضر است و در کتاب خود به آموزش اصول رهبری و نیز چگونگی استفاده از موقعیت‌ها و سیر تکامل رایانه‌های شخصی پرداخته است.

 

 

اریک اشمیت و جاناتان روزنبرگ: دو مدیر خلاق و نابغه موتور جستجوی گوگل در کتابی که هر دو با هم نوشته‌اند به بیان شیوه‌های راه‌اندازی کسب و کار با استفاده از ایده‌های اولیه و چگونگی موفقیت در آن پرداخته‌اند. 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: