کد خبر: 26394
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آذر 1395 - 15:42

داخلی

»

اخبار کتاب

شهر کتاب «اعترافات یک جوان سرخورده امروزی» را نقد می‌کند

منبع : لیزنا
کتاب «اعترافات یک جوان سرخورده امروزی» نوشته دانیل ماریانی، در نشست هفته آینده شهر کتاب، روز سه‌شنبه، 7 دی ماه، نقد و بررسی می‌شود.
شهر کتاب «اعترافات یک جوان سرخورده امروزی» را نقد می‌کند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، در جلسه نقد و بررسی«اعترافات یک جوان سرخورده امروزی»، آنتونیا شرکاء، ابوالفضل حری، حسن محمودی و  ویدا عامری حضور خواهند داشت.

کتاب «اعترافات یک جوان سرخورده امروزی» نوشته دانیل ماریانی، نویسنده معاصر ایتالیایی با ترجمه ویدا عامری،  به تازگی از سوی انتشارات «کتاب خورشید» منتشر و روانه بازار شده است.

این رمان با موضوع اجتماعی و ساختاری‌ گزارش‌گونه، همراه با طنزی خاص به پدیده کار داوطلبانه‌ یا کارآموزی مجانی می‌پردازد و مشکلات جوانان ایتالیایی را بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه تحلیل و شرح می‌کند.

 این نشست روز سه‌شنبه، 7 دی ماه، از ساعت ۱۶:۳۰، در مرکز فرهنگی شهر واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم، برگزار می‌شودو حضور در آن برای عموم علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: