کد خبر: 27444
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 بهمن 1395 - 13:31

داخلی

»

اخبار کتاب

حضور 210 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ازبرگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور۲۱۰ ناشر ازسراسرکشور خبرداد.
حضور 210 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیصد و بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی و شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور۲۱۰ ناشرازسراسرکشور ۲۴ تا ۲۹ بهمن‌ ماه درمحل مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

دراین دوره ازنمایشگاه ۲۶ هزار عنوان کتاب درموضوعات مختلف در۱۴۰ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود. از این استان ۳۰ ناشربه صورت مستقیم درنمایشگاه حضوردارند. مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک شهر مستقردرنمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه می‌گردد.

گفتنی است، این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۹ در محل مصلای امام خمینی(ره)  پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: