کد خبر: 28524
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 - 11:31

داخلی

»

اخبار کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه کتاب

برخی از وعده‌های شهرداری در شهر آفتاب عملی نشد

منبع : لیزنا
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر آفتاب با انتقاد از عملی نشدن برخی از وعده‌های شهرداری در شهر آفتاب عنوان کرد: متاسفانه شهرداری در نمایشگاه سی‌اُم به قول‌های خود عمل نکرد اما انتظار دارم مسئولان شهرداری، صدای ما را بشنوند.
برخی از وعده‌های شهرداری در شهر آفتاب عملی نشد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه‌شنبه (19 اردیبهشت) برای سومین بار در شهر آفتاب حضور یافت و از نمایشگاه بازدید کرد.

وی در نشست خبری که در محل نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد، گفت: در بازدیدی که عصر امروز از سالن کوک و نوجوان داشتیم ناشران بخش کودک، از گرمای داخل چادرهای بخش کودک گله‌مند بودند و به منظور حل این مشکل پیگیری‌هایی از جانب ما با شهرداری صورت گرفت و آن این بود که در صورت نبودن مخازن آب در دسترس، اقدام به پخش رایگان آب معدنی کنند. متاسفانه از سال گذشته تاکنون توسعه‌ زیرساختی انجام نشده و امیدوارم شهرداری برای سال 97 نواقص زیرساختی را رفع کند.

 

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم سال آینده نمایشگاه کتاب به شکل بهتری برگزار شود، گفت: متاسفانه شهرداری در نمایشگاه سی‌اُم به قول‌های خود عمل نکرد اما انتظار دارم مسئولان شهرداری، صدای ما را بشنوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: