کد خبر: 30261
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 شهریور 1396 - 15:06

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی کتاب های حوزه تجاری‌سازی دانش و فنآوری های نوین در جشنواره کتاب سال دانشجویی

منبع : لیزنا
هیات داوران بیست و چهارمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی، 2 عنوان کتاب حوزه تجاری‌سازی دانش و فنآوریهای نوین را در دومین مرحله داوری بررسی می‌کنند.
بررسی کتاب های حوزه تجاری‌سازی دانش و فنآوری های نوین در جشنواره کتاب سال دانشجویی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، بنابر اعلام کمیته علمی بیست و چهارمین جشنواره کتاب سال دانشجویی، دو عنوان کتاب «قدرت نوآوری اجتماعی» و «شیوه­های مناسب آموزش کارآفرینی» راهی دومین مرحله داوری شدند.

درباره کتاب «قدرت نوآوری اجتماعی»

کتاب حاضر ابزار مناسبي براي کارآفرينان مدني در جهت ايجاد جوامع سالم و ترويج راه‌حل‌هاي نوآورانه براي مشکلات عمومي و اجتماعي است. قدرت نوآوري اجتماعي به مقامات دولتي کارآفرينان اجتماعي خيرين و شهروندان کمک مي‌کند تا بينش اجتماعي خود را در مواجهه با مسائل تغيير دهند.

کتاب قدرت نوآوری اجتماعی از سوی انتشارات امام صادق(ع) و در شمارگان 1000 نسخه به بازار کتاب عرضه شده است.

درباره کتاب «شیوه‌های مناسب آموزش کارآفرینی»

امروزه با رشد و گسترش فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، شاهد پیدایش مفاهیم جدیدی در حوزه ی آموزش هستیم؛ آموزش از طریق تفریحات سالم (Edutainment) - نوواژه ای که حاصل ترکیب واژه های Education و Entertainment است - از جمله مفاهیمی است که تحت تاثیر تئوری‌های رفتارشناسی، شناختی و اجتماعی - فرهنگی قرار گرفته است. این مفهوم بر بازی‌های کامپیوتری و دیجیتالی ساده‌ای که مناسب‌ترین اطلاعات را به راحتی در اختیار فراگیران قرار می‌دهند متمرکز است. از سوی دیگر، رشد فزاینده‌ی استفاده از اینترنت در مدارس سراسر دنیا باعث شد تا تقاضا برای محتوای جذاب جهت تدریس و آموزش، برای آموزگاران و دانش‌آموزان افزایش یابد. از آن‌جایی‌که رشد رسانه‌های نوظهور منجر به شکل‌گیری فرصت‌های یادگیری می‌شود، این موضوع به پدیدآمدن مفاهیم «یادگیری الکترونیکی» و «یادگیری از راه دور» منر شد؛ یادگیری الکترونیکی که خود در دل مفهوم آموزش از طریق تفریحات سالم جا دارد، در آموزش های از راه دور نیز کاربرد فراوان دارد.

 

کتاب شیوه‌های مناسب کارآفرینی توسط انتشارات مدرسه و در شمارگان هزار نسخه به طبع رسیده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: