کد خبر: 30292
تاریخ انتشار: شنبه, 11 شهریور 1396 - 10:06

داخلی

»

اخبار کتاب

راه‌یابی دو کتاب گروه فنی و مهندسی شاخه مکانیک به مرحله دوم جشنواره کتاب سال دانشجویی

منبع : لیزنا
دو عنوان کتاب « اصول خم­کاری لوله ­های بویلر»، «طراحی و ساخت چرخدنده هیپوئیدی» به مرحله دوم بیست و چهارمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی راه یافتند.
راه‌یابی دو کتاب گروه فنی و مهندسی شاخه مکانیک به مرحله دوم جشنواره کتاب سال دانشجویی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ، کمیته علمی بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی که در حال داوری آثار ارسالی در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی است کتاب‌های راه یافته به دومین مرحله داوری را اعلام کرد

دو عنوان کتاب « اصول خم­کاری لوله­ های بویلر »، «طراحی و ساخت چرخدنده هیپوئیدی»در شاخه مکانیک به مرحله دوم چهارمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی راه یافتند.

 درباره « اصول خم­کاری لوله ­های بویلر»

1کتاب « اصول خم­کاری لوله­ های بویلر»، تالیف سیدابراهیم موسوی­ ترشیزی و محمد عابدی در 168 صفحه و 1000 نسخه به بهای 12 هزار و 500 تومان از سوی انتشارات دانشگاه شهید بهشتی منتشر شده است.

درباره « طراحی و ساخت چرخدنده هیپوئیدی «

 

2کتاب « طراحی و ساخت چرخدنده هیپوئیدی »، تالیف  حمید جلیلی­ راثی در 220 صفحه و 1000 نسخه به بهای 16هزار تومان  از سوی انتشارات آرنا منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: