کد خبر: 32280
تاریخ انتشار: شنبه, 02 دی 1396 - 13:43

داخلی

»

اخبار کتاب

میزبانی جیرفت از 230 ناشر

منبع : لیزنا
سیصد و چهل‌ و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور 230 ناشر از سراسر کشور در جنوب کرمان و در شهر جیرفت برگزار می‌شود.
میزبانی جیرفت از 230 ناشر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، پنجمین دوره نمایشگاه کتاب جیرفت از 2 تا 8 دی ماه در حسینیه شهدای این شهر  در 2 سالن برگزار می‌شود. در این نمایشگاه 230 ناشر از سراسر کشور 32 هزار و 651 عنوان کتاب را در 119 غرفه در معرض دید عموم قرار می‌دهند. از استان کرمان نیز 6 ناشر در نمایشگاه حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، بخش فروش متمرکز کتاب‌های 45 ناشر را عرضه می‌کند. مبلغ 300 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی نیز از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

 برنامه فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان کرمان، شب شعر و آسیب‌شناسی شعر طنز جنوب کرمان، نشست تخصصی «فرهنگ شفاهی جنوب کرمان»، نشست تخصصی «جیرفت در بستر باستان‌شناسی»، رونمایی از کتاب «شش گفتار باستان‌شناسی جیرفت»، رونمایی از مجموعه شعر «اختیار زندگی»، نشست ادبی با حضور اسماعیل آذر، رونمایی از کتاب «ولگردهای کوچه گلشهر» نوشته فاطمه براهام، رونمایی از کتاب «دیهوک» نوشته حمیدرضا واحدی، رونمایی از کتاب «زن اندروس» ترجمه علیرضا دوراندیش، نشست تخصصی «جنوب کرمان قطب تاریخ و رسانه»، شبی در محضر قرآن با حضور قاریان استان و اجرای برنامه‌های کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بخش جنبی این نمایشگاه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: