کد خبر: 35237
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 تیر 1397 - 10:54

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب آیین‌نامه‌های شورای نظارت بر اسباب‌بازی منتشر شد

منبع : لیزنا
مجموعه مصوبه‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های شورای نظارت بر اسباب‌بازی در قالب کتابی با همین عنوان منتشر شد.
کتاب آیین‌نامه‌های شورای نظارت بر اسباب‌بازی منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب شامل تمامی مصوبه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها و ضوابط مربوط به ثبت، تولید، واردات و گزارش نمایشگاه‌های اسباب‌بازی است که برای بهره‌برداری کارشناسان، طراحان، تولیدکنندگان، واردکنندگان، فروشندگان و سایر علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی تهیه شده است.

شورای نظارت بر اسباب‌بازی از سال 1377 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با تصویب آیین‌نامه اجرایی از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع به فعالیت کرده است.

در این شورا نمایندگانی از وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم و تحقیقات و فن‌آوری، سازمان صدا و سیما، اتحادیه نایلون و پلاستیک به ریاست مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور دارند و اقدام به تنظیم سیاست‌های کاری در حوزه اسباب‌بازی می‌کنند.

کتاب مجموعه مصوبات، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های شورای نظارت بر اسباب‌بازی زیر نظر محسن حموله با همکاری کارکنان دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در 132 صفحه به چاپ رسیده است. ویراستاری، نمونه‌خوانی و صفحه‌آرایی و طرح جلد این کتاب را الناز حجارزاده انجام داده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: