کد خبر: 35243
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 تیر 1397 - 11:51

داخلی

»

اخبار کتاب

زبان فارسی در دانشگاه سانتاماریای ونزوئلا آموزش داده می‌شود

منبع : لیزنا
در دیدار رایزن فرهنگی ایران و رییس دانشکده روابط بین‌الملل دانشگاه سانتاماریای ونزوئلا مقرر شد؛ گام‌های اولیه از سوی دو طرف برای برگزاری دوره‌های زبان فارسی در دانشگاه سانتاماریا برداشته شود.
زبان فارسی در دانشگاه سانتاماریای ونزوئلا آموزش داده می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حسین میرزایی، رایزن فرهنگی ایران در ونزوئلا در راستای همکاری با مراکز فرهنگی و دانشگاهی این كشور با خانم ماریلا، رییس دانشکده روابط بین‌الملل دانشگاه سانتاماریای ونزوئلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار زمینه‌های همکاری دوجانبه و چگونگی استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه سانتاماریا به منظور برگزاری برنامه‌های فرهنگی و علمی مشترک و همچنین برپایی هفته‌های فیلم و نمایشگاه عکس و برگزاری دوره‌های زبان فارسی تبادل نظر شد.

در این دیدار و به پیشنهاد رایزن فرهنگی كشورمان مقرر شد؛ گام‌های اولیه از سوی دو طرف برای برگزاری دوره‌های زبان فارسی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه سانتاماریا برداشته شود.

همچنین ماریلا، رییس دانشکده روابط بین‌الملل دانشگاه سانتاماریا درخواست رسمی خود مبنی بر حضور ایران در رویداد فرهنگی، هنری، دانشجویی این دانشگاه که به منظور معرفی کشورهای مختلف در سال جاری برگزار خواهد شد را ارایه داد.

گفتنی است؛ جشنواره فرهنگی دانشگاه سانتاماریا در سال‌های گذشته نیز برگزار و هر ساله با کمک رایزنی فرهنگی، غرفه ایران در این جشنواره برپا شده است. معرفی كشورها توسط دانشجویان، نمایشگاه عکس، صنایع دستی، کارگاه خوشنویسی و نمایش فیلم، از برنامه‌های این رویداد فرهنگی محسوب می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: