کد خبر: 35277
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 تیر 1397 - 14:58

داخلی

»

اخبار کتاب

مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب «نامه‌ای به فرزندم»

منبع : لیزنا
مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب نامه‌ای به فرزندم (نامه‌ها و مصاحبه‌هایی از مفاخر و چهره‌های ماندگار معاصر ایران به فرزندان و جوانان کهن دیار ایران زمین) در روز پنجشنبه 31 خردادماه 1397 در مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی برگزار شد.
مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب «نامه‌ای به فرزندم»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، در این آیین بزرگان و مفاخر این انجمن فرهنگستان‌های علوم، زبان و ادب فارسی، علوم پزشکی و هنر، وزارت ورزش و جوانان و نیز خانواده‌ها و علاقمندان و فرهیختگان کشور عزیزمان حضور داشتند.

از چهره‌های مطرح حاضر در مراسم می‌توان به دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان؛ محمد سوری، چهره ماندگار بین المللی در عرصه حمل و نقل دریایی؛ هرمز انصاری؛ نویسنده، سعیده قدس؛ بنیانگزار محک، مهدی گلشنی؛ عضو پیوسته فرهنگستان علوم، محمدرضا نصیری؛ دبیر فرهنگستان زبان و ادب فارسی؛ دکتر محمدباقر ساروخانی؛ پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران، موسوی بجنوردی؛ رئیس مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، محمدحسین نیکنام؛ عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی، شاهرخ ظهیری؛ بنیانگذار صنایع غذایی مهرام و محمد حسن غفوری فرد اشاره نمود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: