کد خبر: 35514
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 تیر 1397 - 09:03

داخلی

»

اخبار کتاب

پایان کلاس‌های آموزش زبان فارسی در بلاروس

منبع : لیزنا
کلاس‌های نیمسال دوم تحصیلی سال 2017 - 2018 میلادی در مرکز ایرانشناسی دانشگاه دولتی تربیت معلم شهر مینسک در بلاروس به پایان رسید.
پایان کلاس‌های آموزش زبان فارسی در بلاروس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سال تحصیلی فراگیران آزاد زبان و ادبیات فارسی طی روز پنجشنبه (14 تيرماه) با برگزاری امتحانات پايان‌دوره در مرکز ایرانشناسی دانشگاه دولتی تربیت معلم شهر مینسک در بلاروس به پایان رسید.

منابع آموزشی و کمک آموزشی زبان‌آموزان دانشگاه تربیت معلم بلاروس شامل کتاب زبان فارسی جلد 1، ۲ و ۳ احمد صفارمقدم، دستور کاربردی ویژه زبان‌آموزان غیر فارسی زبان (جلد اول و دوم) تألیف فاطمه جعفری و آموزش کاربردی واژه بنیاد سعدی تألیف شهناز احمدی قادر، فائزه مرصوص و لیلا بنفشه بود.

این مرکز با حمایت سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بلاروس تأسیس و آموزش زبان فارسی در آن از سال تحصیلی 2013 - 2014 آغاز شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: