کد خبر: 35663
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 16:04

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری دوره تولید محتوای آموزشی الکترونیکی توسط بنیاد سعدی

منبع : لیزنا
دوره تولید محتوای آموزشی الکترونیکی با هدف کسب مهارت استفاده از نرم افزاری های چند رسانه ای توسط مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از سوی بنیاد سعدی در حال برگزاری است.
برگزاری دوره تولید محتوای آموزشی الکترونیکی توسط بنیاد سعدی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد سعدی، این  کلاس آموزشی اولین دوره از مجموعه دوره های برنامه ریزی شده «محتوای الکترونیک» است که از 19 تیر ماه آغاز شده و 16 مرداد ماه خاتمه می یابد.

به گفته طوفانی نژاد مدیر محتوای الکترونیک بنیاد سعدی و از مدرسان این دوره، هدف از برگزاری کلاس تولید محتوای آموزشی الکترونیکی، کسب مهارت در تولید محتوای الکترونیکی مربوط به آموزش زبان فارسی و همچنین ارزیابی محتوای آموزشی الکترونیکی موجود در بازار است.

وی در خصوص سرفصل های این دوره توضیح داد: شرکت کنندگان این دوره در  اولین جلسه با مفهوم استوری برد که در واقع طرح یک محتوای الکترونیکی است، آشنا شدند و در جلسات ابتدائی  بعدی با مبانی طراحی چند رسانه ای آشنا می شوند.آشنایی با نرم افزار استوری لاین، اصول طراحی چند رسانه ای و ملاک ها و اصول ارزیابی یک محتوای الکترونیکی از جمله مباحث  جلسات دیگر این دوره خواهد بود.

مدیر محتوای الکترونیک بنیاد سعدی همچنین با توضیح آنکه شیوه اجرایی این کلاس پروژه محور است، گفت: شرکت کنندگان تکالیف درسی خود را در سایت «ادمودو» قرار خواهند داد. این سایت امکان ارسال و دریافت محتوای چند رسانه ای را دارد. محیط این سایت امکان رفع اشکال  و ارائه نظر را فراهم کرده است و در واقع یک شبکه اجتماعی برای شرکت کنندگان این دوره ایجاد شده است.

طوفانی نژاد همچنین گفت: پروژه عملی این کلاس تولید محتوای الکترونیکی بر اساس کتاب «آموزش کاربردی واژه» است  که این کتاب توسط بنیاد سعدی تالیف شده است و هر شرکت کننده تا پایان کلاس برای دو درس از این کتاب محتوای الکترونیکی تولید خواهد کرد.

بنا بر اعلام این خبر، سایر دوره های آموزشی که توسط واحد مدیریت تولید محتوای الکترونیکی بنیاد سعدی برنامه ریزی شده است، «تربیت مدرس مجازی»، «همکار دیجیتال» و «روش های ارائه مطلب» هستند که در ماه های آتی برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: