کد خبر: 26306
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 آذر 1395 - 11:53

داخلی

»

خبردان

توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زمان برگزاری دومین دوره جایزه کالای فرهنگی اعلام شد

منبع : لیزنا
مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی از برگزاری دومین دوره جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی – اسلامی در دی ماه سال جاری خبر داد.
زمان برگزاری دومین دوره جایزه کالای فرهنگی اعلام شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فریدونی درباره زمان برگزاری این جایزه گفت: دومین دوره جایزه کالاهای فرهنگی به مدت 3 روز از تاریخ بیستم تا بیست و دوم دی ماه سال جاری در محل مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

فریدونی افزود: با توجه به راه‌اندازی بخش پژوهش در این دوره در نظر داریم علاوه بر تولیدکنندگان، از پژوهشگران برتر در حوزه کالاهای فرهنگی نیز تجلیل کنیم. همچنین نمایشگاه تخصصی از آثار فرهنگی در سه حوزه کتاب اسباب بازی، نوشت افزار، و اسباب بازی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 بر اساس این گزارش، دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی-اسلامی با رویکرد خلاقیت و نوآوری در طراحی و تولید در سه بخش جایزه کالای فرهنگی با رویکرد خلاقیت و نوآوری در طراحی و تولید، پژوهش در زمینه مصرف کالاهای فرهنگی، تقدیر از پژوهش‌های انجام شده و با ارایه مقالات برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: