کد خبر: 24533
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 خرداد 1395 - 10:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اظهار امیدواری هاشمی پور

سال آینده کتابخانه نیمه تمام دهدشت به بهره برداری میرسد

منبع : لیزنا
  نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام به همراه مدیرکل کتابخانه‌ها عمومی کهگیلویه وبویراحمد از پروژه ساخت کتابخانه دهدشت دیدن کردند.
سال آینده کتابخانه نیمه تمام دهدشت به بهره برداری میرسد

 

به گزارش لیزنا، روزجمعه (21خرداد) عدل هاشمی‌پور، نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام به همراه زینب قربانی، مدیرکل کتابخانه‌ها عمومی استان؛ از ساخاتمان نیمه کاره کتابخانه شهر دهدشت بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید زینب قربانی با ارائه گزارشی از روند کلنگ زنی و ساخت این کتابخانه گفت: این پروژه در سال1389 با زیربنای 804متر در زمینی به مساحت 2000متر کلنگ زنی شده و بعد از قریب به 5 سال اکنون تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با توجه به استقبال جوانان و اقشار مختلف مردم، متاسفانه نیمه کاره رها شده و علی‌رغم پیگیری‌های اینجانب هیچگونه اعتباری در جهت تکمیل این پروژه تخصیص داده نشد.

زینب قربانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته؛ خیر کتابخانه‌سازی در تهران آماده‌گی خود را برای کمک به تکمیل این پروزه اعلام نموده است، امید می‌رود نماینده محترم مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در سال اقتصاد نقاومتی، اقدام و عمل ما را در این امر یاری نمایند.

عدل هاشمی‌پور در این بازدید گفت: یکی از اولویت‌های برنامه اینجانب در کهگیلوه بزرگ پیگیری و تکمیل پروژهای فرهنگی است که با جدیت آن را دنبال میکنم و با توجه به استقبال جوانان شهرستان کهگیلویه بزرگ از مکان‌های فرهنگی تمام سعی خود را بر جذب اعتبار لازم برای تکمیل پروژه کتابخانه دهدشت انجام خواهم داد.

 

وی همچنین ابراز امیداواری کرد با رایزنی‌هایی که در تهران و استان انجام خواهیم داد بتوانیم با تامین اعتبار شاهد افتتاح و بهره بردای از این کتابخانه در سال آینده باشیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: