کد خبر: 25359
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 مهر 1395 - 11:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان کودک در کتابخانه عمومی اوحدی مراغه ای

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی اوحدی مراغه ای در استان آذربایجان شرقی، با برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه آثار مولانا جلال الدین بلخی، پذیرای جمعی از اعضاء کودک این کتابخانه شد.
نشست کتاب‌خوان کودک در کتابخانه عمومی اوحدی مراغه ای

 

به گزارش لیزنا، نشست کتابخوان کتابخانه عمومی اوحدی مراغه ای، در روز بزرگداشت مولوی پنجشنبه هشتم مهر با محوریت مجموعه داستان های زیبای مولوی نوشته پرویز امینی با حضور جمعی از اعضای  کودک در این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست از این مجموعه کتابهای «میهمان شرمسار» توسط محمدحسین آبادگان؛ «انگور و عنب» توسط محمدجواد صمدپور؛ «جوان ابله» توسط حدیثه بایرامی؛ «درخت سلامتی» توسط الشن سعیدی؛ «موسی و شبان» توسط پویا عبدالحسین پور؛ «شیر و گاو روستایی» توسط امیر ارسلان سایانی و «کتاب آینه» تالیف محمد حجازی، توسط پینار امین شرعی معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

 

گفتنی است جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولوی و مولانا و رومی در ششم ربیع الاول سال 604 هجری در شهر بلخ دیده به جهان گشود. مولوی از مشهورترین شاعران ایرانی‌تبار پارسی‌گوی است نام کامل وی «محمد ابن محمد ابن حسین حسینی خطیبی بکری بلخی» بوده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: