کد خبر: 25907
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 آبان 1395 - 15:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همزمان با هفته کتاب،

نشست کتابخوان ویژه مادران خانه دار در کتابخانه شهرستان قدس برگزار شد

منبع : لیزنا
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به همت سودابه عزیزی، کتابدار کتابخانه مرکزی شهرستان قدس، نشست کتابخوان ویژه مادران خانه دار در این کتابخانه برگزار شد.
نشست کتابخوان ویژه مادران خانه دار در کتابخانه شهرستان قدس برگزار شد

 به گزارش لیزنا، عالیه یوسفی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس گفت: به همت سودابه عزیزی کتابدار کتابخانه مرکزی شهرستان قدس نشست کتابخوان ویژه مادران خانه دار با حضور تعدادی از اعضای این کتابخانه برگزار شد.

 

در این نشست هفت نفر از اعضا، کتابهای خوانده شده خود را به اشتراک گذاشتند که خلاصه کتابها به شرح زیر است:

کتاب «فرزند پروری بی دغدغه» نوشته «دیوید هسلم» ارائه توسط فاطمه رحیمی/ این کتاب به والدین و خانواده‌ها كمك می كند تا راه پرفراز و نشیب پرورش فرزند خود را به راحتی و با آرامش و تسلط بیش‌تری طی كنند.

کتاب «لطفا پدر و مادر خوبی باشید» نوشته «محمود نامنی و صدیقه نامنی» ارائه توسط طیبه ایزد پناه/ این کتاب درباره پرورش فرزندان شایسته با استفاده از راهنمایی های پیشوایان ادیان الهی به همراه آخرین آموزه های روان شناسی امروز دنیا با بیانی ساده و راهبردی است.

کتاب «والدین جدی فرزندان خوشبخت» نوشته «مونیکا مورفی ویت» ارائه توسط مهناز خواجه نجفی/ مخاطبان این کتاب پدر و مادرها هستند و راه‌های تربیت بهتر کودکان و نوجوانان را می‌آموزند. والدین یاد می‌گیرند که جدیت لازمه‌ی تربیت صحیح فرزندان است.

کتاب «آنچه باید درباره تربیت فرزندان خود بدانید» ترجمه «ملیحه نصیری راد» ارائه توسط سمانه قلی زاده/ این کتاب روشهای تربیت فرزندان را آموزش می دهد.

کتاب «کودک سالم» نوشته «محبوبه سجادی هزاوه و شراره خسروی» ارائه توسط الهه مبارک آبادی/ این کتاب در برگیرنده نکات مهم و ضروری برای مراقبت از نوزاد است. نکاتی که پدر و مادر باید از آن آگاه باشند تا بتوانند از کودک خود به طور صحیح نگهداری کنند.

کتاب «راههای ساده برای تربیت پسرخوب» نوشته «پرومود باترا» ارائه توسط سکینه نعمتی/ در آغاز این کتاب، توصیه هایی به منظور تربیت پسران ـ همراه با تصاویر کاریکاتوری ـ درج گردیده و در بخش دیگر کتاب چند نامه از پدران (از جمله از آبراهام لینکلن، لیوینگستون لارند، و داگلاس مک آرتور) در خصوص تعلیم و تربیت پسران آورده شده است. بخش انتهایی کتاب نیز شامل نکته هایی در باب تربیت فرزندان و ازدواج موفق پسران است.

 کتاب «من دیگر ما» نوشته «محسن عباسی ولدی» ارائه توسط سودابه عزیزی (کتابدار کتابخانه)/ «منِ دیگرِ ما» تلاش می کند با تکیه بر مبانی دینی، مهارت های تربیت فرزند در دنیای امروز را با قلمی ساده و روان به پدران و مادران آموزش دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: